آبار، حمزه شناسایی مولفه های برنامه درسی مکعبی با ترکیب روش فراترکیب و دلفی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 168-155]
آقاجانی افروزی، علی اکبر بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری و قصد گذراندن دورههای آنلاین پلتفرمهای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 96-77]
آقاموسی، رضا طراحی الگوی برندسازی آموزشی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه:آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 43-21]
آقداغی، میثم توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالتپژوهی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 127-113]
آهنچیان، محمد رضا بنبستهای توسعه میدان ناوابسته مدیران آموزشی: درسآموختههای یک پژوهش ژرفانگر [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 128-112]
ا
ابراهیمی، صلاح الدین طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رهبری توزیعشده مدارس متوسطه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 127-108]
ابراهیمی، عباس توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالتپژوهی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 127-113]
ابراهیمی کوشک مهدی، سمیه نقش رهبری آموزشی مدیران در پیشبینی یادگیری حرفهای معلمان مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 16-1]
ابوالمعالی، خدیجه ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 158-147]
احدپور ثمرین، عباس طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 146-158]
احمدی، عباداله عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 76-66]
احمدی، عباداله عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 172-159]
احمدی، مریم ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-100]
احمدی ده قطب الدینی، محمد نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطهای باورها و نگرش دانشجو نسبت به فناوری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 190-172]
احمدی قراچه، علی محمد بررسی تأثیر همزمان دلبستگی و اعتماد به عنوان میانجی بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیراز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 196-185]
ادیبان، محمد ارائه الگوی پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 1-18]
اردلان، محمد رضا بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 85-61]
اسلام پناه، مریم شناسایی پیشرانهای هدایت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-86]
اشرفی، حمیدرضا واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 169-159]
افروز، راشد سطح سازمان یادگیرنده، موانع ایجاد و نقش آن در نوآوری شغلی و خلاقیت سازمانی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 60-44]
افروزه، محمد صادق عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 172-159]
افسری، علی واکاوی و احصاء مبانی تربیتی حیات طیبه بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی.. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 263-246]
افضلی، افشین بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 85-61]
افلاک سیر، عبدالعزیز توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 217-197]
اکبری، تقی طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 110-97]
امجدی حور، جواد بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تعهد سازمانی با میانجیگری عدالت سازمان در بین معلمان ابتدایی ناحیه دوم شهرستان اردبیل در سالتحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-158]
امجدی حور، جواد مدلسازی تاثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی معلمان با میانجی گری تعهد سازمانی(مورد مطالعه: معلمان متوسطه اول ناحیه 4 کرج) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 93-79]
امیدوار، المیرا واکاوی و سنجش مؤلفههای آموزشی جهت اصلاح الگوی آموزش معماران به منظور بهینهسازی مصرف انرژی در طراحی معماری (نمونه مورد پژوهش: مهندسان معمار استان بوشهر) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 61-75]
امیریان زاده، مژگان شناسایی مولفه های توسعه حرفه ای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 24-12]
انصاری جابری، مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 199-181]
اوجی نژاد، احمدرضا تدوین الگو مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 222-234]
ایرانپور، علی مقایسه صلاحیت های حرفه ای مدیران سازمان های ورزشی دولتی برحسب سطوح مدیریت [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 107-94]
ایمانی، محمدنقی ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-100]
ب
باتمانی، فردین تدوین الگوی مدیریت سوءرفتار دانشآموزان مدارس متوسطه اول [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 97-78]
باتمانی، فردین طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 140-128]
باقری، مهدی طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 97-80]
باقری، مهدی محمد طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-191]
بذرافشان، عباس علی طراحی مدل مفهومی مولفههای اخلاق حرفهای مدیران مدارس [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-47]
برزگر، نادر طراحی الگوی توسعه شایستگی پژوهشی معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 184-170]
برزگر، نادر آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 190-207]
بشارت نیا، محمدصادق توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 76-90]
بقولی، حسین اثربخشی مداخله شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب امتحان وبهبود کیفیت زندگی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 196-184]
بیجاری، رضا طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 152-135]
پ
پارسا معین، کورش شناسایی مولفه های برنامه درسی مکعبی با ترکیب روش فراترکیب و دلفی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 168-155]
پاشایی یوسف کندی، عزیزه ارائه یک مدل برای ارتقای هماهنگی و رهبری آموزشی جهت بهبود مدرسه [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 248-260]
پورحمیدی، مجید اثربخشی مداخله شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب امتحان وبهبود کیفیت زندگی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 196-184]
پیری، عفت طراحی الگوی رویکرد ارتباطی در آموزش زبان جهت ارتقای مهارتهای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 183-169]
ت
ترکمان، احمد واکاوی و سنجش مؤلفههای آموزشی جهت اصلاح الگوی آموزش معماران به منظور بهینهسازی مصرف انرژی در طراحی معماری (نمونه مورد پژوهش: مهندسان معمار استان بوشهر) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 61-75]
تقوایی یزدی، مریم بررسی نقش رهبری تحولی و تبادلی در ارتقاء اعتماد سازمانی اعضای هیأت علمی به-منظور ارایه مدل مفهومی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 128-112]
تمدنی، علیرضا شناسایی چالشها و مسائل پیش روی مدیران مدارس ایران در مقایسه با تجارب جهانی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 33-20]
ج
جاهد، حسینعلی طراحی الگوی پویایی مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 145-128]
جاودانی، محمد تدوین الگوی مفهومی ارتقا کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 167-189]
جمشیدی، هادی ارائه الگوی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 168-153]
جهانتیغ، سعید الگوی علی روابط شفافیت سازمانی بر حسادت سازمانی با نقش میانجی فضیلت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 211-201]
جهانی، جعفر توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 217-197]
جهانی، جعفر توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 76-90]
ح
حافظیان، مریم ارائه الگو برای افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی دانشگاه های بجنورد در سال 1399 [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 47-60]
حامی، محمد ارزیابی و رتبهبندی کارایی معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی CCR (تحلیل پوششی دادهها) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 200-184]
حجازی، اسد شناسایی و ارائه الگوی عوامل مؤثر بر تربیت معلم کارآفرین در ایران (یک مطالعه آمیخته) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-223]
حجازی، اسد واکاوی ابعاد و مؤلفههای پیامدهای تربیت معلم کارآفرین؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 47-25]
حسن پور، منیژه ارائه الگو برای افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی دانشگاه های بجنورد در سال 1399 [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 47-60]
حسن مرادی، نرگس اعتباریابی الگوی مدرسه کانون تربیتی محله با پرسشنامه [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 246-231]
حسنی، محمد الگوی علی روابط شفافیت سازمانی بر حسادت سازمانی با نقش میانجی فضیلت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 211-201]
حسنی، محمد ارائه یک مدل برای ارتقای هماهنگی و رهبری آموزشی جهت بهبود مدرسه [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 248-260]
حسین زاده، علی شناسایی و رتبه بندی آموزشهای مؤثر نیروی انسانی بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکتهای دانش بنیان فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 60-50]
حسینقلی زاده، رضوان نقش رهبری آموزشی مدیران در پیشبینی یادگیری حرفهای معلمان مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 16-1]
حسینقلی زاده، رضوان شناسایی چالشها و مسائل پیش روی مدیران مدارس ایران در مقایسه با تجارب جهانی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 33-20]
حسینی، سید رسول شناسایی و ارائه الگوی عوامل مؤثر بر تربیت معلم کارآفرین در ایران (یک مطالعه آمیخته) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-223]
حسینی، سید رسول واکاوی ابعاد و مؤلفههای پیامدهای تربیت معلم کارآفرین؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 47-25]
حسینی، محمد علی فراکشی ابعاد، ترسیم مدل و اَبَر واژگان مدرسه پژوهنده، با تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد بر اساس دیدگاه متخصصان علم تربیت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 140-130]
حکیم زاده، علی شناسایی و رتبه بندی آموزشهای مؤثر نیروی انسانی بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکتهای دانش بنیان فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 60-50]
حمیدی کولایی، عبدالله بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری و قصد گذراندن دورههای آنلاین پلتفرمهای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 96-77]
حیدری، الهام ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 199-181]
حیدری نقد علی، ژیلا تدوین الگوی مفهومی ارتقا کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 167-189]
خ
خالق خواه، علی بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تعهد سازمانی با میانجیگری عدالت سازمان در بین معلمان ابتدایی ناحیه دوم شهرستان اردبیل در سالتحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-158]
خالق خواه، علی طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 110-97]
خالق خواه، علی تاثیراستدلال اخلاقی بر سبکهای عمومی تصمیمگیری مدیران با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 79-65]
خالق خواه، علی طراحی الگوی عوامل موثر بر سکونزدگی شغلی معلمان دورهابتدایی: (نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 224-212]
خالوندی، فاطمه تاثیر مدیریت هوشمند بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان: آزمون نقش میانجی کاربرد شبکه ملی شاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 111-98]
خدادادی، عباس طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 140-128]
خراسانی، اباصلت امکان سنجی اجرای برنامه درسی توسعه حرفهای موثر معلمان [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 92-107]
خرم شکوه، حامد عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 76-66]
خسروی نژاد، شهرزاد طراحی الگوی رویکرد ارتباطی در آموزش زبان جهت ارتقای مهارتهای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 183-169]
خواجویی نژاد، زهره بنبستهای توسعه میدان ناوابسته مدیران آموزشی: درسآموختههای یک پژوهش ژرفانگر [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 128-112]
خورشیدی، عباس واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 169-159]
خورشیدی، عباس طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 146-129]
د
درتاج، فریبرز ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 158-147]
درخشانی، حامد مطالعه علل کاهش نشاط در میان معلمان به روش آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 212-200]
دلاور، علی طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 146-129]
دیانت، زهرا نقش رهبری آموزشی مدیران در پیشبینی یادگیری حرفهای معلمان مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 16-1]
ذ
ذاکری، مختار ارائه مدل مشارکت فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 283-297]
ذهبیون، شهلا خصوصی سازی آموزش در ایران : نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها مطالعه موردی(ارزیابی طرح خرید خدمات آموزشی در مدارس ابتدایی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 157-143]
ر
راه پیما آغمیونی، سکینه ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 158-147]
ربانی، امید فراکشی ابعاد، ترسیم مدل و اَبَر واژگان مدرسه پژوهنده، با تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد بر اساس دیدگاه متخصصان علم تربیت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 140-130]
رحیمی، محمدعلی واکاوی و سنجش مؤلفههای آموزشی جهت اصلاح الگوی آموزش معماران به منظور بهینهسازی مصرف انرژی در طراحی معماری (نمونه مورد پژوهش: مهندسان معمار استان بوشهر) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 61-75]
رحیمی، مهناز ارائه یک مدل برای ارتقای هماهنگی و رهبری آموزشی جهت بهبود مدرسه [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 248-260]
رزاقی، محمد الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-1]
رزاقی، محمد بررسی نقش واسطهای سرمایه اجتماعی در رابطه با مدیریت دانش، کار تیمی و عملکرد شغلی در معلمان (مورد مطالعه: معلمان شهر گلهدار) [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 230-213]
رزمیان، محمد مطالعه پدیدار شناسانه تجارب دشوار مدیران مدارس [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 32-17]
رسولی، سیده عصمت طراحی مدل رابطه رفتار شهروندی سایبری با کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با میانجیگری عدالت آموزشی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 134-111]
رضائیان، طوبی طراحی الگوی پویایی مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 145-128]
رضایی، آذرمیدخت اثربخشی مداخله شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب امتحان وبهبود کیفیت زندگی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 196-184]
رضایی شریف، علی طراحی الگوی عوامل موثر بر سکونزدگی شغلی معلمان دورهابتدایی: (نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 224-212]
رنجبر، مختار طراحی برنامه درسی مبتنی بر جستجوی رفتار شغلی در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 183-173]
روئین، فریبا شناسایی عوامل موثر بر نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش:استان هرمزگان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 180-169]
ز
زارع، غلامحسین بررسی نقش واسطهای سرمایه اجتماعی در رابطه با مدیریت دانش، کار تیمی و عملکرد شغلی در معلمان (مورد مطالعه: معلمان شهر گلهدار) [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 230-213]
زارعی، رضا شناسایی ابعاد و مؤلفههای مدل تدریس اثربخش در مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 154-141]
زارعی، رضا شناسایی مولفه های توسعه حرفه ای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 24-12]
زاهد، عادل طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 110-97]
زاهدبابلان، عادل طراحی الگوی عوامل موثر بر سکونزدگی شغلی معلمان دورهابتدایی: (نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 224-212]
زمانی، سید قاسم دلالت های آموزشی دادگاه های بین المللی برای اهداف و رویکرد دیوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 211-197]
زند، منصور ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 15-1]
زین آبادی، حسن رضا نشانگان ارزیابی عملکرد معلمان متوسطه دوم مدارس دولتی استان خراسان جنوبی : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-61]
زین ابادی، حسن رضا ارائه الگوی بومی رهبری مثبتگرا برای مدیران مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 19-1]
س
ساعی مهربان، رضا شناسایی و ارائه الگوی عوامل مؤثر بر تربیت معلم کارآفرین در ایران (یک مطالعه آمیخته) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-223]
سرخابی، صلاح الدین طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 140-128]
سروقد، سیروس اثربخشی مداخله شناختی رفتاری در کاهش علایم اضطراب امتحان وبهبود کیفیت زندگی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 196-184]
سعادتمند، زهره واکاوی و احصاء مبانی تربیتی حیات طیبه بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی.. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 263-246]
سعادتی شامیر، ابوطالب ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 158-147]
سعیدی پور، بهمن شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 111-98]
سعیدی پور، بهمن نقش سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی به منظورارائه الگوی متناسب با آن. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 261-282]
سلاجقه، سنجر طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 152-135]
سلطانی، حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-191]
سلطانی، سید کریم ارزیابی و رتبهبندی کارایی معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی CCR (تحلیل پوششی دادهها) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 200-184]
سلیمانپور عمران، محبوبه ارائه الگو برای افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی دانشگاه های بجنورد در سال 1399 [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 47-60]
سلیمانی، توران سطح سازمان یادگیرنده، موانع ایجاد و نقش آن در نوآوری شغلی و خلاقیت سازمانی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 60-44]
سلیمانی، توران ارائه الگوی مدیریت کوانتومی در سازمان های آموزشی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 235-247]
سلیمانی، نادر مطالعه علل کاهش نشاط در میان معلمان به روش آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 212-200]
سلیمی، جمال تأملی پدیدارنگارانه بر فهم پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 62-48]
سلیمی، سمانه تأثیر خود کار آمدی شغلی بر توسعه حرفه ای و رفتارهای کاری نوآورانه با نقش میانجی نشاط کاری معلمان ابتدایی شهر آبادان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 77-63]
سلیمی، قاسم ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 199-181]
سلیمی، لادن طراحی مدل رابطه رفتار شهروندی سایبری با کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با میانجیگری عدالت آموزشی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 134-111]
سمیعی زفرقندی، مرتضی تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 224-212]
سیدکلان، سیدمحمد تحلیل الزامات حفظ و ارتقاء بهرهوری تربیتی، آموزشی و پژوهشی دانشجومعلمان در وضعیت کرونایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-16]
ش
شاه طالبی، بدری ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 15-1]
شاه محمدی، نیره طراحی الگوی پویایی مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 145-128]
شجاعی، وحید ارزیابی و رتبهبندی کارایی معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی CCR (تحلیل پوششی دادهها) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 200-184]
شجاعی فرد، علی بررسی تأثیر همزمان دلبستگی و اعتماد به عنوان میانجی بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیراز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 196-185]
شریعتمداری، مهدی ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-100]
شریفی، اصغر ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-100]
شریفیان، لیلا واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 169-159]
شریفیان، لیلا طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 146-129]
شفیع پورمطلق، فرهاد شناسایی راهبردهای به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی به شیوه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 48-34]
شفیع زاده، حمید مطالعه علل کاهش نشاط در میان معلمان به روش آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 212-200]
شفیعی، مریم ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 199-181]
شفیعی، ناهید آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 190-207]
شفیعی سروستانی، مریم توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 76-90]
شکیبایی، زهره ارائه الگوی پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 1-18]
شمس مورکانی، غلامرضا راهحلهای بهبود ارزشیابی تکوینی در محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-33]
شمس نیا، سید علی تبیین عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت آموزش کارکنان شبکههای بهداشت و درمان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 11-1]
شمشیری، محمدرضا واکاوی و احصاء مبانی تربیتی حیات طیبه بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی.. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 263-246]
شهامت، نادر شناسایی ابعاد و مؤلفههای مدل تدریس اثربخش در مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 154-141]
شهامت، نادر شناسایی مولفه های توسعه حرفه ای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 24-12]
شهامت، نادر عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 76-66]
شهامت، نادر تدوین الگو مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 222-234]
شیبک، محمد اثر شخصیت تاریک مدیران مدارس بر زیرآب زنی با میانجیگری منفعت طلبی شخصی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 34-46]
شیربگی، ناصر تأملی پدیدارنگارانه بر فهم پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 62-48]
ص
صاحب الزمانی، محمد شناسایی راهبردهای به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی به شیوه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 48-34]
صادقی، مهدی رضا دلالت های آموزشی دادگاه های بین المللی برای اهداف و رویکرد دیوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 211-197]
صادقیان، موحد آسیب شناسی توسعه مدیریت دانش در دانشگاههای استان کرمان بر اساس مدل سه شاخگی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 227-210]
صالحی، مسلم شناسایی ابعاد و مؤلفههای مدل تدریس اثربخش در مقطع ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 154-141]
صالحی، مسلم عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 76-66]
صالحی، مسلم تدوین الگو مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 222-234]
صباحی زاده، محمود ارائه مدل مشارکت فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 283-297]
صفر نواده، مریم تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 224-212]
صفری جعفرلو، حمیدرضا عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 172-159]
صیادی، یاسر طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رهبری توزیعشده مدارس متوسطه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 127-108]
صیافان، زهرا ارائه مدل مشارکت فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 283-297]
ط
طاهری نیا، علی باقر تحلیل الزامات حفظ و ارتقاء بهرهوری تربیتی، آموزشی و پژوهشی دانشجومعلمان در وضعیت کرونایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-16]
طهماسبی روشن، ندا بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری و قصد گذراندن دورههای آنلاین پلتفرمهای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 96-77]
طوسی، داود تاثیراستدلال اخلاقی بر سبکهای عمومی تصمیمگیری مدیران با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 79-65]
طولابی فرد، سمیه طراحی الگوی توسعه شایستگی پژوهشی معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 184-170]
ع
عارفی، محبوبه آسیب شناسی فرهنگ دانشگاهی در ایران براساس تحلیل محتوای مطالعات انجام شده داخل کشور [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 208-221]
عارفی، محبوبه امکان سنجی اجرای برنامه درسی توسعه حرفهای موثر معلمان [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 92-107]
عاقل زاده، ویدا ارائه الگوی مدیریت کوانتومی در سازمان های آموزشی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 235-247]
عباسیان، حسین نشانگان ارزیابی عملکرد معلمان متوسطه دوم مدارس دولتی استان خراسان جنوبی : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-61]
عبداللهی، فردین تدوین الگوی مدیریت سوءرفتار دانشآموزان مدارس متوسطه اول [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 97-78]
عبدالهی، محسن امکان سنجی اجرای برنامه درسی توسعه حرفهای موثر معلمان [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 92-107]
عبدللهی، بیژن نشانگان ارزیابی عملکرد معلمان متوسطه دوم مدارس دولتی استان خراسان جنوبی : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-61]
عزیزی، محمد شناسایی و ارائه الگوی عوامل مؤثر بر تربیت معلم کارآفرین در ایران (یک مطالعه آمیخته) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-223]
عزیزی، محمد واکاوی ابعاد و مؤلفههای پیامدهای تربیت معلم کارآفرین؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 47-25]
عزیزیان، سیده معصومه طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 146-129]
عظیمی، محمد تحلیل الزامات حفظ و ارتقاء بهرهوری تربیتی، آموزشی و پژوهشی دانشجومعلمان در وضعیت کرونایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-16]
علیزاده، سعید طراحی الگوی توسعه شایستگی پژوهشی معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 184-170]
علیقلی زاده مقدم، مریم مدل ساختاری عوامل مرتبط با مدیریت دانایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 46-32]
عیاسیان، حسین ارائه الگوی بومی رهبری مثبتگرا برای مدیران مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 19-1]
غ
غلامی، خلیل طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رهبری توزیعشده مدارس متوسطه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 127-108]
ف
فاتحی راد، نوید طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-191]
فاطمی، عادل طراحی الگوی برندسازی آموزشی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه:آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 43-21]
فتحی واجارگاه، کورش امکان سنجی اجرای برنامه درسی توسعه حرفهای موثر معلمان [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 92-107]
فراستی، احترام شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 111-98]
فرهادی، محمد تدوین الگوی مفهومی ارتقا کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 167-189]
فقیه آرام، بتول واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 169-159]
فقیه آرام، بتول آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 190-207]
فقیهی، علیرضا ارائه الگوی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 168-153]
فیروزی، زهرا توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 217-197]
ق
قاسم زاده، ابوالفضل الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-1]
قاسمی زاد، علیرضا طراحی مدل صلاحیتهای حرفهای معلمان هنر مطالعه موردی: ( مدارس راهنمایی و متوسطه استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 222-212]
قاسمی نامقی، محمد شناسایی و رتبه بندی آموزشهای مؤثر نیروی انسانی بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکتهای دانش بنیان فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 60-50]
قانعی راد، محمد امین آسیب شناسی فرهنگ دانشگاهی در ایران براساس تحلیل محتوای مطالعات انجام شده داخل کشور [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 208-221]
قلاوندی، حسن الگوی علی روابط شفافیت سازمانی بر حسادت سازمانی با نقش میانجی فضیلت سازمانی در میان کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 211-201]
قلتاش، عباس طراحی برنامه درسی مبتنی بر جستجوی رفتار شغلی در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 183-173]
قنبری، سیروس بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 85-61]
قهرمانی، جعفر آسیب شناسی توسعه مدیریت دانش در دانشگاههای استان کرمان بر اساس مدل سه شاخگی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 227-210]
قورچیان، نادر قلی تبیین عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت آموزش کارکنان شبکههای بهداشت و درمان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 11-1]
قورچیان، نادر قلی طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 97-80]
قورچیان، نادرقلی شناسایی راهبردهای به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی به شیوه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 48-34]
ک
کاتب، مهدی الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-1]
کاشف، سید محمد مقایسه صلاحیت های حرفه ای مدیران سازمان های ورزشی دولتی برحسب سطوح مدیریت [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 107-94]
کاظم پور، اسماعیل ارائه الگوی پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 1-18]
کاویانی، الهام شناسایی پیشرانهای هدایت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-86]
کاویانی، الهام شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 19-33]
کریمیان پور، غفار طراحی الگوی عوامل موثر بر سکونزدگی شغلی معلمان دورهابتدایی: (نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 224-212]
کلباسی، افسانه خصوصی سازی آموزش در ایران : نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها مطالعه موردی(ارزیابی طرح خرید خدمات آموزشی در مدارس ابتدایی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 157-143]
کوثری، مجید بررسی نقش واسطهای سرمایه اجتماعی در رابطه با مدیریت دانش، کار تیمی و عملکرد شغلی در معلمان (مورد مطالعه: معلمان شهر گلهدار) [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 230-213]
کولک، عادل طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-191]
کوهساری، معصومه ارائه الگوی بومی رهبری مثبتگرا برای مدیران مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 19-1]
کیانی، فضایل طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 110-97]
گ
گلرد، پروانه شناسایی عوامل موثر بر نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش:استان هرمزگان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 180-169]
ل
لائی، سوسن نقش سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی به منظورارائه الگوی متناسب با آن. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 261-282]
لایی، سوسن شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 111-98]
لایی، سوسن شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 19-33]
م
محاسنی، زهرا طراحی مدل صلاحیتهای حرفهای معلمان هنر مطالعه موردی: ( مدارس راهنمایی و متوسطه استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 222-212]
محبی، سراج الدین شناسایی عوامل موثر بر نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش:استان هرمزگان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 180-169]
محبی، مهدی اثر سیستم ارزیابی عملکرد بر رفتار خودشیرینی با نقش میانجی جوّ سازمانی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 64-49]
محترم، معصومه توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 76-90]
محمدجانی حسب، رضا تاثیر مدیریت هوشمند بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان: آزمون نقش میانجی کاربرد شبکه ملی شاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 111-98]
محمدخانی، کامران تبیین عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت آموزش کارکنان شبکههای بهداشت و درمان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 11-1]
محمد داودی، امیر حسین فراکشی ابعاد، ترسیم مدل و اَبَر واژگان مدرسه پژوهنده، با تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد بر اساس دیدگاه متخصصان علم تربیت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 140-130]
محمد داودی، امیر حسین تبیین عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت آموزش کارکنان شبکههای بهداشت و درمان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 11-1]
محمدزاده، رضا تاثیراستدلال اخلاقی بر سبکهای عمومی تصمیمگیری مدیران با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 79-65]
محمدی، شراره تأملی پدیدارنگارانه بر فهم پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 62-48]
محمدی، مجید طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 140-128]
محمدی، مریم شناسایی راهبردهای به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی به شیوه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 48-34]
محمدی، مهدی ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان. [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 199-181]
محمدی، نوشین نقش سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی به منظورارائه الگوی متناسب با آن. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 261-282]
مختاری کرچگانی، مینا تأثیر خود کار آمدی شغلی بر توسعه حرفه ای و رفتارهای کاری نوآورانه با نقش میانجی نشاط کاری معلمان ابتدایی شهر آبادان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 77-63]
مداحیان، شیوا طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-191]
مذبوحی، سعید مدل ساختاری عوامل مرتبط با مدیریت دانایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 46-32]
مرادی، رضا نشانگان ارزیابی عملکرد معلمان متوسطه دوم مدارس دولتی استان خراسان جنوبی : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس(یک مطالعه کیفی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-61]
مرادی، سعید واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 169-159]
مرادی، سعید طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 146-129]
مرادی، لیلا شناسایی مولفه های توسعه حرفه ای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 24-12]
مرزوقی، رحمت اله توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 217-197]
مرزوقی، رحمت اله توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 76-90]
مصلح گرمی، مهدی بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تعهد سازمانی با میانجیگری عدالت سازمان در بین معلمان ابتدایی ناحیه دوم شهرستان اردبیل در سالتحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-158]
مصلح گرمی، مهدی مدلسازی تاثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی معلمان با میانجی گری تعهد سازمانی(مورد مطالعه: معلمان متوسطه اول ناحیه 4 کرج) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 93-79]
مظاهری پور، فاطمه تاثیراستدلال اخلاقی بر سبکهای عمومی تصمیمگیری مدیران با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 79-65]
معتمد، حمیدرضا طراحی مدل صلاحیتهای حرفهای معلمان هنر مطالعه موردی: ( مدارس راهنمایی و متوسطه استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 222-212]
معجونی، حسین بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 85-61]
معینی کیا، مهدی مدلسازی تاثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی معلمان با میانجی گری تعهد سازمانی(مورد مطالعه: معلمان متوسطه اول ناحیه 4 کرج) [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 93-79]
ملکیان، فرامرز نقش سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی به منظورارائه الگوی متناسب با آن. [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 261-282]
منتظری، زهراسادات طراحی الگوی برندسازی آموزشی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه:آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 43-21]
منتظری، محمد آسیب شناسی توسعه مدیریت دانش در دانشگاههای استان کرمان بر اساس مدل سه شاخگی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 227-210]
منظری توکلی، علیرضا طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 152-135]
مهترپور، محمد طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 97-80]
مهدی پور، یوسف طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 146-158]
مهدیزاده، امیرحسین آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 190-207]
مهدیزاده، سمانه طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 152-135]
مهدیون، روح اله الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 20-1]
موسوی، فرانک شناسایی پیشرانهای هدایت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-86]
موسوی، فرانک شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند) [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 111-98]
موسوی، فرانک شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 19-33]
مولایی، علیرضا خصوصی سازی آموزش در ایران : نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها مطالعه موردی(ارزیابی طرح خرید خدمات آموزشی در مدارس ابتدایی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 157-143]
مومنی مهموئی، حسین طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 146-158]
ن
نادرنژاد، بهزاد تدوین الگوی مدیریت سوءرفتار دانشآموزان مدارس متوسطه اول [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 97-78]
نادی، محمدعلی ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 15-1]
ناستی زایی، ناصر اثر سیستم ارزیابی عملکرد بر رفتار خودشیرینی با نقش میانجی جوّ سازمانی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 64-49]
ناستی زایی، ناصر اثر شخصیت تاریک مدیران مدارس بر زیرآب زنی با میانجیگری منفعت طلبی شخصی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 34-46]
ناصری، فاطمه تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 224-212]
ناصری، فیض الله شناسایی پیشرانهای هدایت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-86]
ناظم، فتاح شناسایی مولفه های برنامه درسی مکعبی با ترکیب روش فراترکیب و دلفی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 168-155]
نامور، یوسف آسیب شناسی فرهنگ دانشگاهی در ایران براساس تحلیل محتوای مطالعات انجام شده داخل کشور [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 208-221]
نامی، کلثوم طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 97-80]
نامی، کلثوم ارائه مدل مشارکت فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 283-297]
نجاریان، رویا آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 190-207]
نخستین گلدوست، اصغر ارائه الگوی مدیریت کوانتومی در سازمان های آموزشی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 235-247]
نصیری، فخرالسادات تاثیر مدیریت هوشمند بر یادگیری مشارکتی دانش آموزان: آزمون نقش میانجی کاربرد شبکه ملی شاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 111-98]
نظری، محمد شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 19-33]
نعامی، عبدا... طراحی الگوی برندسازی آموزشی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه:آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 43-21]
نوروز مصرمی، صادق طراحی برنامه درسی مبتنی بر جستجوی رفتار شغلی در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 183-173]
نوریان، محمد طراحی الگوی پویایی مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 145-128]
نوه ابراهیم، عبدالرحیم ارائه الگوی بومی رهبری مثبتگرا برای مدیران مدارس ابتدایی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 19-1]
نیکخو، سجاد توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالتپژوهی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 127-113]
نیک سرشت، اصغر عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 172-159]
و
ولی اللهی رودباری، حمید طراحی مدل رابطه رفتار شهروندی سایبری با کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با میانجیگری عدالت آموزشی [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 134-111]
یزدانی، آناهیتا تدوین الگو مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 222-234]
یمنی دوزی سرخابی، محمد آسیب شناسی فرهنگ دانشگاهی در ایران براساس تحلیل محتوای مطالعات انجام شده داخل کشور [دوره 14، شماره 6، 1402، صفحه 208-221]
یوسف زاده چوسری، محمدرضا ارائه الگوی مهارتآموزی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر همدان [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 168-153]
یونسی، محمد جابر بررسی نقش واسطهای سرمایه اجتماعی در رابطه با مدیریت دانش، کار تیمی و عملکرد شغلی در معلمان (مورد مطالعه: معلمان شهر گلهدار) [دوره 14، شماره 5، 1402، صفحه 230-213]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد