آزمون های عملیطراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
آسیبشناسیطراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
آمادگی موسساترابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
آموزشفراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش آنلاینطراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزش الکترونیکیرابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
آموزش شهروندیمعرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
آموزش ضمن خدمتطراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزش عالیشناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش عالیاعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش عالیرهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزش کارکنانشناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش کشاورزیارائه مدلی جهت عملیاتی سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش مجازیشناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزش و پرورشارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
آموزش و پرورشطراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
آموزش و پرورشطراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
آموزش و پرورشتدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
آموزش و پرورشمدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش و پرورشطراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش و پرورششناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
آموزش و پرورشطراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزش وپرورششناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزگارانارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزگاران ابتداییشناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
آموزه های ملیمدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
ا
اثربخشی"ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
اثربخشی آموزششناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
اخلاق کاریشناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
ادراک چالش هارابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
ادراک سیاستهاتبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
ارزیابیطراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
ارزیابی کیفیت خدماتتاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
اساتیدطراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
اساتید حسابداریبررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
استان خوزستانطراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
استرس کاریبررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
استعدادطراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
استقلال زیادمدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
اشتیاق تحصیلیارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
اضطراب به کارکردن در محیط مجازیرابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
اضطراب ریاضیاثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
اعتباربخشیتدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
اعتباربخشیمدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
اعتباریابیشناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
اعتماد بین فردیتأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
الگوالگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
الگوطراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
الگواعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
الگوی آموزش معلمانطراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
الگوی صلاحیت حرفهایشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
الگوی مفهومی آموزش و یادگیریتجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
امام علیاعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
انگیزش تحصیلیاثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
انگیزه درونیتاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
انگیزه سازشناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
اهمیت آموزش مجازیرابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
ایرانشناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
ب
باورهانقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
بحران کووید 19رهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
بحران کوید 19رابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
بحران های آتش سوزی بزرگمعرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
برنامه آموزشیتدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
برنامه آموزشیمدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
برنامه آموزشیشناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
برنامه درسی زیست محیطیشناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
بکارگیری هوش مصنوعیبهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
بهبود پایدار مدارسمدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
بهزیستی تحصیلیارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
بومسازگانطراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
پ
پس از کووید-19تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
پساکروناشناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
پیشرانشناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
پیوند با مدرسهبررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
ت
تئوری داده بنیادطراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
تاب آوری تحصیلیارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
تابآوری سازمانینقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
تامین منابع مدرسهبازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]
تجارب زیستهطراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
تجارب زیسته معلمانواکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
تدریس مبتنی بر بازیبررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
تعارض کار-خانوادهپیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
تعالیفراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
تعلل ورزی تحصیلیرابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
تفکر طراحیدرک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
تکنولوژی آموزشیطراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
تکنولوژی و فناوریالگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
تمرکز زداییمدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
توانمند سازیطراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
توانمندسازیارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
توانمندسازی روانشناختیپیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
توانمندیشاخصها و مؤلفههای توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
توسعه استعدادطراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
توسعه پایدارالگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
توسعه حرفه ایشناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
توسعه حرفه ای معلمانطراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
ج
جذبمدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
جرأت ورزیبررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
چ
چارچوب مفهومیطراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
چالش هاواکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
چشم اندازطراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
چشم انداز بازمدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
ح
حکمرانی مردم بنیانبازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]
حمایت تحصیلیارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
خ
خدا محوریشناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
خرد سازمانیتأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
خردمندیشناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
خستگی شغلیارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
خلاقیتتاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
خلاقیت و ابتکارالگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
د
دانش آفرینی سازمانینقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
دانش آموزان پایه پنجمبررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
دانشجویانطراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
دانش زیست محیطیشناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
دانشگاه آزاد اسلامیطراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
دانشگاه اجتماعیطراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
دانشگاه مبتکرالگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
دانشگاه نسل چهارمطراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
دانشگاه نوآورطراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
دبیران تربیت بدنیارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
دبیران تربیت بدنیطراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
دلفیتاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
دوره ابتداییواکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
دوره ابتداییارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
ر
راهبران آموزشیشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
رایانش ابریطراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
رشته ریاضی فیزیکمدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
رشد قضاوت اخلاقینقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
رفتار اخلاقیبهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
رفتار شهروندی سازمانینقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
رفتارهای ناب"نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
رهبری آلوستاتیکرهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
رهبری بصیرطراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
رهبری تحولآفرینتاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
رهبری زهرآگینمدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
رهبری عقلانیشناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
رهبری مربی گرایانه"نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
رهبری هوشمندنقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
رواسازیطراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
روش داده بنیادمدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
روش دلفیشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
ز
زیستهتجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
س
ساختاری تفسیریمدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
سازمانفراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
سازمانشاخصها و مؤلفههای توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
سازمان آموزش و پرورشبررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
سازمان آموزشیطراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
سازمان امور اداری و استخدامی ایرانطراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
سازمان جهاد کشاورزیارائه مدلی جهت عملیاتی سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1403]
سازمان های آموزشی و پژوهشیارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
سازمانیشناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
سرزندگی تحصیلیرابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
سرمایه حرفه ایمدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
سسازمان بهره ورارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
سلامت &lrmشناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
سند تحول بنیادینارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
سهولت ادراک شده کاربرد فناوریتاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
سهولت استفاده از فناوریرابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
سواد بدنیرابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
سواد زیست محیطیشناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
سواد سلامتواکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
سودمندی ادارک شده کاربرد فناوریتاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
سیاست آموزشیتبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
سیاست گذاری آموزشیارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
ش
شاخص سلامتشناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
شایسته سالاریارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
شهروند جهانینقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
ض
ضمن خدمتشاخصها و مؤلفههای توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
طفره روی اینترنتیبررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
ع
عدالت سازمانیاعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
عدالتطلبیاعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
عدالت محوریشناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
علاقه به کار کردن در محیط مجازیرابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
عملکردبررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
عملکرد شغلیپیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
ف
فارسطراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
فرآیند تحولارائه مدلی جهت عملیاتی سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1403]
فراتحلیلفراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
فراتحلیلفراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
فرایند آموزشبازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
فرصت هاواکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
فرهنگمدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
فرهنگ مبتنی بر ثبات"نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
فرهنگ مدرسهمدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
فرهنگ نوآورانهمدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
فناوری بلاک چینشناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
فناوری های دیجیتالشناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
فنی و حرفه ایطراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
ق
قابلیتهای پویابهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
قصد مشارکترابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
کارآفرینیطراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
کارآفرینی دیجیتالطراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
کارکنان اداری آموزش و پرورشمدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
کنترل محدودمدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
کنشگرانتبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
کیفیت زندگیرابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
کیفیت موسسات آموزشیتاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
گ
گذار به مدارس ماندگارالگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
گروه کانونیشناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
گوناگونی نسلیبازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
م
مارپیچ چهارگانهطراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
مارپیچ سهگانهطراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
مدل سازیمدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
مدل های ذهنیبررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیراناعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
مدیران مدارس"نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
مدیران موفّقبررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیریت آموزشیبررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیریت استراتژیکطراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
مدیریت استرسرهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیریت استعدادطراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیریت مبتنی بر ارزشمدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
مدیریت و رهبری آموزشیواکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
مسئولیت پذیریپیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
مسئولیت پذیرینقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
مسئولیت های مدیر مدرسهواکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
مشارکتمدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
مشارکت در ورزشرابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
مشارکتمحوریطراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
معادلات ساختاریمعرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
معلمانشناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
معلمان تازه کارطراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
معلمان دبستانتجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
معلم کارآفریندرک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
مفید بودن فناوریرابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
مقطع ابتدایینقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
مقطع متوسطه دوماثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
منابع انسانیفراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
منابع انسانیفراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
منابع انسانیمدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
مهارت افزاییارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
مهارت نرمفراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
مهارت های اجتماعینقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
مهارت و عملکرد زیستمحیطیشناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
موانع اجراشناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
موکطراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
ن
نسلبازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
نشاط سازمانیمدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
نطریه داده بنیادارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
نظریه داده بنیادتدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
نظریه داده بنیادارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
نفاق سازمانیمدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
نقشهای مدیر مدرسهواکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
نگرش زیست محیطیشناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
نگرش نسبت به کاربرد فناوریتاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
نوآوریتاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
نوآوری آموزشیدرک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
نیروی انسانیتدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
نیروی کاربازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
وزارت نیروتاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
وضع سیاستتبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
ویژگیهای شخصیتینقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
ه
هدایت تحصیلیمدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازیبهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
هنجار ذهنی نسبت به فناوریتاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
هنرستانهای فنی و کاردانشطراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
هوش رهبریمدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
هوش هیجانیپیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
هوش هیجانیتأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
هویت حرفهایطراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
هیوتاگوژیشاخصها و مؤلفههای توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
ی
یادگیریطراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
یادگیریشناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد