آراسته، حمیدرضا تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
آزاده دل، محمد رضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
آسایش، فرزاد شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
آفرین آباده، شبنم بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
ا
ابراهیم زاده، فریمان الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
ابطحی، معصومه السادات ارائه مدلی جهت عملیاتی سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1403]
ابوالقاسمی، محمود درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
احمدزاده، علی تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
احمدی، عباداله طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
احمدی، عباداله طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
احمدی، غلامعلی الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
احمدی، مجید شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
احمدی ده قطب الدینی، محمد تاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
اردلان، محمدرضا نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
اسلام پناه(نویسنده مسئول)، مریم طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
اعتماد اهری، علاءالدین شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
اعلامی، فرنوش درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
افشاری، مجید مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
افضلی، افشین نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
افکانه، صغری ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
اقبالی، صادق فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
البرزی، محبوبه نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
امیدیان، فرانک طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
امیرحسینی، سید احسان طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
امیرحسینی، سید احسان طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
امیریان زاده، مژگان طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
امیریان زاده، مژگان طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
انصاری، حسین طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
انصاری، رقیه طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
ب
بابائی، زهرا شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
بارخدا، سیدجمال تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
بازدارقمچی قیه، مرتضی تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
باقرزاده، محمدرضا شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
باقرسلیمی، سعید بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
باقری، نسرین اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
باقریان، فاطمه واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
باقری کراچی، امین تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
برزگر، مجید ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
برکت، غلامحسین طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
برنجی، الهام طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
بلال حبشی، محمد بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
بهمئی، لیلا ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
بوالی، فاطمه پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
پ
پرداختچی، محمدحسن الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
پلوئی، لیلا رابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
پورتوسلی، هوشنگ طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
پورحسینی، ابراهیم طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
ت
تاجیک، علیرضا شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
تاری، غفار طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
ترابی، زهره طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
تیمورزاده، فردین فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
ث
ثابت، مهرداد اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
ج
جابری کیا، معصومه مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
جدیدی محمدابادی، اکبر تاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
جعفری، اسماعیل رهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
جعفری راد، علی طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
جعفری روزبهانی، نجمه واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
جهانی، محمد شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
چ
چشمه خاور، امیرحسین مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
چمآسمانی، معصومه طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
چناری، علیرضا ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
چناری، علیرضا مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
حاتمی، جواد شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
حبیب نژاد تپه باشی، مهتاب طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
حبیبی بنافتی، علیرضا شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
حسنلو، حمیدرضا معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
حسن مرادی، نرگس الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
حسن مرادی، نرگس طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
حسنی، رفیق رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفهای، تعهد حرفهای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفهای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
حسین زاده، امیدعلی طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
حسین زاده، با بک معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
حسینقلی زاده، رضوان واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
حسینی، سید سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
حسینی درونکلایی، سیده زهرا معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
حسینی زوارئی، زهرا السادات ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
حشمتی مصرکانلو، خدیجه شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
حمیدی فر، فاطمه ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
حیدری، فرشته تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
حیدری، مرتضی شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
حیدری، نسرین نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
خ
خاتمی، سیدحمید طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
خدائی، جعفر مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
خداداده، ندا طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
خدایی، حبیبه طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
خضرزاده، کوثر شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
خطیرپاشا، کیومرث شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
خلیلی، اکبر رابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
خلیلی، عبدالجواد تأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
خمری، حبیب طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
خورشیدی، عباس ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
خوشبخت، فریبا نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
د
درتاج، یاسر طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
درفش، حجت اله مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
درویشی ده مجنونی، آتنا شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
دشتبان، زرین تاج فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
دوایی، مهدی واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
دیره، عزت پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
ر
رئیس پور، علی شناسایی و اولویت بندی عوامل اختلاف پروژه های راهسازی و اشارات و پیام های آن برای آموزش و توسعه منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی [دوره 15، شماره 2، 1403]
رئیسی، محمدرضا تأثیر خردسازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
رجبی، سوران پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
رحمن آبادی، مهران فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
رحیمی نژاد، مهدی تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
رحیمی نژاد، مهدی مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
رخشانی، سیده مریم ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
رشیدپور، علی اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
رضایی، صادق اعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
رضایی، غلامرضا بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
رضایی کلیدبری، حمیدرضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
رفیعی طباء زواره، سیده الهه اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
رنجبر، مختار طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
روستا، علیرضا شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
روشنی، فاطمه ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
ز
زارع، اکبر طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمونهای عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
زارعی، رضا طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
زراعتگری، رامین بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
زین آبادی، حسن رضا تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
س
سامری، مریم مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
سایه وند، زهرا درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
سعادتی، ابوطالب اعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
سعیدی، احمد بازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]
سعیدی، علی شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
سعیدیان خوراسگانی، نرگس اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
سلاجقه، سنجر فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
سلطانقلی، فرزانه نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
سلیمانپور، جواد بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
سلیمی نمین، سارا درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
سهرابی، نادره ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
سینا، حمید بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
ش
شاکری، میثم طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
شامخی، نجمه ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
شریعتی، محبوب اعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
شفیع پور مطلق، فرهاد شناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
شکیبایی، زهره الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
شورمیج، قاسم الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
ص
صابر کرگانی، افسانه شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
صالحی، اکبر تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
صالحی، کیوان شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
صالحی، مسلم طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
صالحی، مسلم طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
صالحی، مهدی تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیلگر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
صدوقی، میترا بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
صیادی، سعید فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
ض
ضرغامی، سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
ط
طاهری، محمدرضا ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
طلایی، ابراهیم شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
ع
عباسی، حدیقه ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
عباسی، لطف اله ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
عباسیان، حسین طراحی الگوی شایستگیهای رئیسان دانشکدههای دانشگاههای دولتی [دوره 15، شماره 2، 1403]
عبداللهی، فردین رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفهای، تعهد حرفهای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفهای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
عبدلی، لیلی الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
عراقیه، علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
عراقیه، علیرضا واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
عزتی، میترا شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
عشاقی، امید شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
عصاره، علیرضا واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
عظیمی، محمد تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
عمادی، سمیه ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
عیاسیان، حسین تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
غ
غلامی، عبدالخالق ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
غلامی علوی، صدیقه شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
ف
فانی، حجت اله نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
فتحی واجارگاه، کسری شناسایی و اولویت بندی عوامل اختلاف پروژه های راهسازی و اشارات و پیام های آن برای آموزش و توسعه منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی [دوره 15، شماره 2، 1403]
فراستخواه، مقصود طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعهی دانشگاههای نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
فرحبد، فرزین بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
فردوسی، محمدحسن رابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
فرهادی راد، حمید مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
فریبرزی، الهام طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
فقیه آرام، بتول تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
فقیه آرام، بتول مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
فولادوند، خدیجه مدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
ق
قادری، حسین طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
قاسمی، حمید طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
قاسمی زاد، علیرضا مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
قاسمی زاد، علیرضا طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
قاسمی زاد، علیرضا طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
قاسمی زاد، علیرضا تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
قدمی، مجید اعتباریابی الگوی عدالتطلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
قدیری، بهشته تاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
قلتاش، عباس رابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
قلی پور کنعانی، یوسف شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
قلی زاده، علی باز مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
قمری، وحیدرضا اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
قنبری، سیروس نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
قنبری، سیروس نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
ک
کاشفی، حمیدرضا مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
کاویانی، الهام طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
کرامتی، محمدرضا طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
کرمی، عشرت ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
کشتکار، رسول بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفرهروی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاهها [دوره 15، شماره 5، 1403]
کوثری، مهدی طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
کورش نیا، مریم ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
کیخسروانی، مولود پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
کیهان، جواد مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
کیومرثی، فیروز تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
کیومرثی، فیروز مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
گ
گلستانی، سعیده ارائه الگوی حرفهگرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
گندم کار، دنیا بهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
گودرزی، نسرین مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
ل
لافتی سفاری، خدیجه نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
لجمیری، شکیب ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
م
محبی، سراج الدین ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
محمدی، مهدی رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفهای، تعهد حرفهای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفهای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
محمدی نایینی، مژگان ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
محمودابادی، الهام تاثیر باورها و نگرشهای معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
محمودنیا، علیرضا تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمانهای آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
محمودی، سید نورالدین بهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
مرادی، سعید تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
مرادی، سعید مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
مشایخ، پری مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
مشایخ، پری طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
مشایخ، پری طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
مشایخ، پری تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
معتمد، حمیدرضا طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
معتمد، حمیدرضا طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
معصومی نژاد، رضا شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفهای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
مقدسی، حمید واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالشها و فرصتهای آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
ملکی، محمدحسن شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
ملکی آوارسین، صادق مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
مهدیزاده، امیرحسین شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزشهای مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
مهرآور گیگلو، شهرام تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
مهرابی، مهناز مدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
مهرمحمدی، محمود شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
موذنی، مسعود نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
موسوی، فرانک طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
مومنی مهموئی، حسین شاخصها و مؤلفههای توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
میبودی، حامد شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
ن
ناصری، نازیا سادات طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
ناطقی، فائزه ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
ناظم، فتاح مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
نجفی، حبیبه فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
نصیری، فخرالسادات نقش رهبری هوشمند در تابآوری سازمانی با میانجیگری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
نعیمی آملی، مریم مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
نوبخت، محسن تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
نوذری، ولی طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
نیک پور، امین طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
نیک پور، امین فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
ه
هادی پور، محدثه بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
هاشمی، نوروز مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
یوسفی ناصر آباد، بیژن تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد