نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • آراسته، حمیدرضا تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • آزاده دل، محمد رضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • آسایش، فرزاد شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • آفرین آباده، شبنم بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]

ا

  • ابراهیم زاده، فریمان الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • ابطحی، معصومه السادات ارائه مدلی جهت عملیاتی ‌سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • ابوالقاسمی، محمود درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • احمدزاده، علی تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • احمدی، عباداله طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • احمدی، عباداله طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمون‌های عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • احمدی، غلامعلی الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • احمدی، مجید شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • احمدی ده قطب الدینی، محمد تاثیر باورها و نگرش‌های معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • اردلان، محمدرضا نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • اسلام پناه(نویسنده مسئول)، مریم طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • اسمعیل زاده، زهره طراحی الگوی مدیریت پرورشی مدیران مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • اعتماد اهری، علاءالدین شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
  • اعلامی، فرنوش درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • افشاری، مجید مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • افضلی، افشین نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • افکانه، صغری ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • اقبالی، صادق فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • البرزی، محبوبه نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • امیدیان، فرانک طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • امیرحسینی، سید احسان طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • امیرحسینی، سید احسان طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • امیریان زاده، مژگان طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • امیریان زاده، مژگان طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • انصاری، حسین طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • انصاری، رقیه طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]

ب

  • بابائی، زهرا شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفه‌ای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • بارخدا، سیدجمال تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیل‌گر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • بازدارقمچی قیه، مرتضی تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • باقرزاده، محمدرضا شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • باقرسلیمی، سعید بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • باقری، نسرین اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • باقریان، فاطمه واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • باقری کراچی، امین تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • برزگر، مجید ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • برکت، غلامحسین طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • برنجی، الهام طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • بلال حبشی، محمد بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • بهمئی، لیلا ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • بوالی، فاطمه پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]

پ

  • پرداختچی، محمدحسن الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • پلوئی، لیلا رابطه نگرش اساتید نسبت به آموزش مجازی با تعلل ورزی تحصیلی با تأکید بر نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
  • پورتوسلی، هوشنگ طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • پورحسینی، ابراهیم طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]

ت

  • تاجیک، علیرضا شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
  • تاری، غفار طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • تجلی، منیر بازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]
  • ترابی، زهره طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • تیمورزاده، فردین فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]

ث

  • ثابت، مهرداد اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]

ج

  • جابری کیا، معصومه مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • جدیدی محمدابادی، اکبر تاثیر باورها و نگرش‌های معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • جعفری، اسماعیل رهبری آلوستاتیک در نظام آموزش عالی در زمان مواجهه با بحران (مطالعه موردی کووید 19) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • جعفری راد، علی طراحی الگوی مفهومی توسعه استعداد معلمان تازه کار: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • جعفری روزبهانی، نجمه واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • جهانی، محمد شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد [دوره 15، شماره 1، 1403]

چ

  • چشمه خاور، امیرحسین مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • چم‌آسمانی، معصومه طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعه‌ی دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
  • چناری، علیرضا ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • چناری، علیرضا مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • چیت سازیان، علیرضا بازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]

ح

  • حاتمی، جواد شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • حبیب نژاد تپه باشی، مهتاب طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حبیبی بنافتی، علیرضا شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • حسنلو، حمیدرضا معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حسن مرادی، نرگس الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • حسن مرادی، نرگس طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حسنی، رفیق رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفه‌ای، تعهد حرفه‌ای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفه‌ای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • حسین زاده، امیدعلی طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • حسین زاده، با بک معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حسینقلی زاده، رضوان واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • حسینی، سید سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • حسینی درونکلایی، سیده زهرا معرفی مدلی برای آموزش شهروندی در بحران های آتش سوزی بزرگ با تکیه بر معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حسینی زوارئی، زهرا السادات ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حشمتی مصرکانلو، خدیجه شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفه‌ای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حمیدی فر، فاطمه ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حیدری، فرشته تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیل‌گر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • حیدری، مرتضی شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • حیدری، نسرین نقش رهبری هوشمند در تاب‌آوری سازمانی با میانجی‌‌گری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]

خ

  • خاتمی، سیدحمید طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعه‌ی دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
  • خدائی، جعفر مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • خداداده، ندا طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • خدایی، حبیبه طراحی الگوی مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین: رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • خضرزاده، کوثر شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفه‌ای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • خطیرپاشا، کیومرث شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • خلیلی، اکبر رابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • خلیلی، عبدالجواد تأثیر خرد‌سازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • خمری، حبیب طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • خورشیدی، عباس ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • خوشبخت، فریبا نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]

د

  • درتاج، یاسر طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • درفش، حجت اله مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • درویشی ده مجنونی، آتنا شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزش‌های مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • دشتبان، زرین تاج فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • دوایی، مهدی واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • دیره، عزت پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]

ر

  • رئیس پور، علی شناسایی و اولویت بندی عوامل اختلاف پروژه های راهسازی و اشارات و پیام های آن برای آموزش و توسعه منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • رئیسی، محمدرضا تأثیر خرد‌سازمانی بر اعتماد بین فردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • رجبی، سوران پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • رحمن آبادی، مهران فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • رحیمی نژاد، مهدی تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • رحیمی نژاد، مهدی مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • رخشانی، سیده مریم ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • رشیدپور، علی اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • رضایی، صادق اعتباریابی الگوی عدالت‌طلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • رضایی، غلامرضا بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفره‌روی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • رضایی کلیدبری، حمیدرضا بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • رفیعی طباء زواره، سیده الهه اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی، انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • رنجبر، مختار طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • روستا، علیرضا شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • روشنی، فاطمه ارائه الگوی حرفه‌گرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]

ز

  • زارع، اکبر طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمون‌های عملی سازمان فنی حرفه ای [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • زارعی، رضا طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • زراعتگری، رامین بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفره‌روی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • زین آبادی، حسن رضا تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]

س

  • سامری، مریم مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • سایه وند، زهرا درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سعادتی، ابوطالب اعتباریابی الگوی عدالت‌طلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سعیدی، احمد بازاندیشی موانع مشارکت مردمی در حکمرانی نهاد مدرسه برمبنای تحلیل نهادی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 21-35]
  • سعیدی، علی شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سعیدیان خوراسگانی، نرگس اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • سلاجقه، سنجر فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • سلطانقلی، فرزانه نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سلیمانپور، جواد بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • سلیمی نمین، سارا درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سهرابی، نادره ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • سوسهابی، پری طراحی الگوی مدیریت پرورشی مدیران مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • سید علوی، سید عباس فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • سیفی، حدیثه طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • سینا، حمید بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]

ش

  • شاکری، میثم طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • شامخی، نجمه ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • شریعتی، محبوب اعتباریابی الگوی عدالت‌طلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • شفیع پور مطلق، فرهاد شناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری عقلانی مدارس به منظور ارائه یک مدل [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • شفیعی، ناهید طراحی الگوی مدیریت پرورشی مدیران مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • شکیبایی، زهره الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • شورمیج، قاسم الگوی گذار مدارس موفق به سوی مدارس ماندگار [دوره 15، شماره 3، 1403]

ص

  • صابر کرگانی، افسانه شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
  • صالحی، اکبر تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • صالحی، کیوان شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • صالحی، مسلم طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • صالحی، مسلم طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • صالحی، مهدی تاثیر رهبری تحولآفرین بر خلاقیت و نوآوری کارکنان باتوجه به نقش تعدیل‌گر انگیزه درونی کارکنان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • صدوقی، میترا بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • صیادی، سعید فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]

ض

  • ضرغامی، سعید تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]

ط

  • طاهری، محمدرضا ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • طلایی، ابراهیم شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]

ع

  • عباسی، حدیقه ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • عباسی، لطف اله ارائه الگوی سیاست گذاری آموزشی مهارت افزایی در مدارس ابتدایی ( مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • عباسیان، حسین طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • عبداللهی، فردین رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفه‌ای، تعهد حرفه‌ای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفه‌ای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • عبدالمحمدی‌، منصوره طراحی الگوی مدیریت پرورشی مدیران مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • عبدلی، لیلی الگوی ابتکارمحوری دانشگاهی و تعاملات مولفه های ارتباطی آن(مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • عراقیه، علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزش‌های مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • عراقیه، علیرضا واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • عزتی، میترا شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • عزتی، میترا شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • عشاقی، امید شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • عصاره، علیرضا واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • عظیمی، محمد تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • عمادی، سمیه ارائه الگوی حرفه‌گرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • عیاسیان، حسین تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [دوره 15، شماره 5، 1403]

غ

  • غلامی، عبدالخالق ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • غلامی علوی، صدیقه شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]

ف

  • فانی، حجت اله نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • فتحی واجارگاه، کسری شناسایی و اولویت بندی عوامل اختلاف پروژه های راهسازی و اشارات و پیام های آن برای آموزش و توسعه منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • فراستخواه، مقصود طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نوآور در ارتباط با جامعه: راهبردی برای مدیریت و توسعه‌ی دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 50-69]
  • فرحبد، فرزین بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • فردوسی، محمدحسن رابطه مشارکت در ورزش و سطح سواد بدنی با ابعاد کیفیت زندگی معلمان در بحران کوید 19 [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • فرهادی راد، حمید مدرسه خودگردان: سازوکاری نو برای متناسب سازی مدرسه با جامعه دانش محور [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • فریبرزی، الهام طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • فقیه آرام، بتول طراحی الگوی مدیریت پرورشی مدیران مقطع ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • فقیه آرام، بتول تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • فقیه آرام، بتول مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • فولادوند، خدیجه مدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]

ق

  • قادری، حسین طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • قاسمی، حمید طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قاسمی زاد، علیرضا مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قاسمی زاد، علیرضا طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قاسمی زاد، علیرضا طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • قاسمی زاد، علیرضا تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • قدمی، مجید اعتباریابی الگوی عدالت‌طلبی مبتنی بردیدگاه امام علی(ع) با تاکید بر عدالت سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • قدیری، بهشته تاثیر باورها و نگرش‌های معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • قلتاش، عباس رابطه ادراک چالش ها و آمادگی موسسات آموزشی با قصد مشارکت در آموزش الکترونیکی: نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن فناوری [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • قلی پور کنعانی، یوسف شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قلی زاده، علی باز مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قمری، وحیدرضا اعتبار سنجی مدل شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • قنبری، سیروس نقش رهبری هوشمند در تاب‌آوری سازمانی با میانجی‌‌گری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • قنبری، سیروس نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [دوره 15، شماره 4، 1403]

ک

  • کاشفی، حمیدرضا مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • کاویانی، الهام طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • کرامتی، محمدرضا طراحی و رواسازی الگوی اجرایی یادگیری مشارکتی در محیط برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • کرمی، عشرت ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • کشتکار، رسول بررسی نقش استرس کاری بر رابطه بین طفره‌روی اینترنتی و عملکرد اساتید حسابداری دانشگاه‌ها [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • کوثری، مهدی طراحی و اعتباریابی مدل آموزش از دور مبتنی بر موک (MOOCs) در هنرستان-های فنی و کاردانش استان فارس [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • کورش نیا، مریم ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • کیخسروانی، مولود پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • کیهان، جواد مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • کیومرثی، فیروز تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • کیومرثی، فیروز مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]

گ

  • گلستانی، سعیده ارائه الگوی حرفه‌گرایی سازمانی در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • گندم کار، دنیا بهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • گودرزی، نسرین مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه [دوره 15، شماره 5، 1403]

ل

  • لافتی سفاری، خدیجه نقش پیش بینی کنندگی ویژگی های شخصیتی و باورهای معلمان به حقوق شهروند جهانی در رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی 1 [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • لجمیری، شکیب ارائه مدل کاهش خستگی شغلی آموزگاران دوره ابتدایی با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 5، 1403]

م

  • محبی، سراج الدین ارائه الگوی سازمان بهره ور در سازمان های آموزشی و پژوهشی استان فارس با رویکرد توانمندسازی کارکنان [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • محمدی، مهدی رابطه تدریس اثربخش با سبک رهبری توزیع شده، حمایت حرفه‌ای، تعهد حرفه‌ای و نقش میانجی اجتماع یادگیری حرفه‌ای در بین معلمان شهر کرمانشاه [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • محمدی نایینی، مژگان ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • محمودابادی، الهام تاثیر باورها و نگرش‌های معلمان بر نیت معلمان جهت استفاده از فناوری مبتنی بر آموزش در فرایند آموزش [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • محمودنیا، علیرضا تبیین رویکرد اخلاقی فوکو و اشارات آن بر کنشگری مدیران آموزشی(با تأکید بر روابط و مناسبات انسانی در سازمان‌های آموزشی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • محمودی، سید نورالدین بهبود الگوی هم آفرینی ارزش در محیطهای یادگیری مجازی با تاکید بر رفتار اخلاقی و رفتار مشارکتی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • مرادی، سعید تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده ‌بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • مرادی، سعید مدل‌سازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • مشایخ، پری مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته) [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • مشایخ، پری طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • مشایخ، پری طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • مشایخ، پری تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • معتمد، حمیدرضا طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • معتمد، حمیدرضا طراحی الگوی آموزش ضمن خدمت معلمان بر پایه رایانش ابری: مورد مطالعه استان بوشهر [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • معصومی نژاد، رضا شناسایی و اعتباریابی ابعاد اخلاق کاری معلمان در توسعه جایگاه حرفه‌ای آنها در چارچوب نظام آموزشی:یک رویکرد پژوهشی ترکیبی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • مقدسی، حمید واکاوی تجارب زیسته معلمان از چالش‌ها و فرصت‌های آموزش سواد سلامت در دوره ابتدایی(یک مطالعه پدیدارشناسانه) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • ملکی، محمدحسن شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • ملکی آوارسین، صادق مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی. [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • مهدیزاده، امیرحسین شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی آموزش‌های مجازی دردوران پسا کرونا از دیدگاه آموزگاران دوره ابتدایی آموزش وپرورش (استان البرز شهر کرج) [دوره 15، شماره 5، 1403]
  • مهرآور گیگلو، شهرام تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • مهرابی، مهناز مدلسازی فرهنگ مدرسه با روش ساختاری [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • مهرمحمدی، محمود شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • موذنی، مسعود نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین رشد قضاوت اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • موسوی، فرانک طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بوم‌سازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمان‌های آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • مومنی مهموئی، حسین شاخص‌ها و مؤلفه‌های توانمندسازی کارکنان مبتنی بر آموزش های ضمن خدمت با رویکرد هیوتاگوژی: رویکرد سنتز پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1403]
  • میبودی، حامد شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 15، شماره 4، 1403]

ن

  • ناصری، نازیا سادات طراحی مدل توانمندسازی با رویکرد توسعه حرفه ای معلمان [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • ناطقی، فائزه ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب [دوره 15، شماره 3، 1403]
  • ناظم، فتاح مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • نجفی، حبیبه فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • نصیری، فخرالسادات نقش رهبری هوشمند در تاب‌آوری سازمانی با میانجی‌‌گری دانش آفرینی سازمانی (مطالعه موردی معلمان مقطع متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • نعیمی آملی، مریم مدلی جهت پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی( مطالعه موردی :سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • نوبخت، محسن تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاست‌ها: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • نوذری، ولی طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش دانش آموزی [دوره 15، شماره 4، 1403]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [دوره 15، شماره 2، 1403]
  • نیک پور، امین طراحی و تدوین نظام جامع مدیریت استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • نیک پور، امین فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [دوره 15، شماره 3، 1403]

ه

  • هادی پور، محدثه بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر میزان جرأت ورزی و پیوند با مدرسه در دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهرستان سروستان [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • هاشمی، نوروز مدل مفهومی عوامل موثر بر جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان مستعد در رشته ریاضی- فیزیک [دوره 15، شماره 6، 1403]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد [دوره 15، شماره 1، 1403]
  • یوسفی ناصر آباد، بیژن تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [دوره 15، شماره 5، 1403]