نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 49-64]
  • آشنایی زدایی تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 267-290]
  • آفرینش هنری تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 267-290]
  • آگاهی اخلاقی تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-146]
  • آماده‌سازی دانشجو-معلمان شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده‌سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-34]
  • آموزش ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 95-112]
  • آموزش ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 179-208]
  • آموزش از دور ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور ) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 91-122]
  • آموزش اقتصاد خانواده ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 95-112]
  • آموزش زبان انگلیسی رابطه سبک های مدیریت کلاس با باورها درباره تلفیق فناوری آموزشی در بین مدرسان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 329-352]
  • آموزش زبان انگلیسی بررسی علّت افزایش چاپ مقالات در نشریات جعلی و بی‌کیفیت با نگاه ویژه به رشته ی آموزش زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 268-289]
  • آموزش زیست محیطی نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی والدین کودکان بیش‌فعال در حوزه شناختی و پیشنهاد دوره‌های آموزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 247-270]
  • آموزش عالی چارچوب مناسب برای سنجش معنویت محیط کار بر اساس آموزه های ایرانی و اسلامی در مراکز آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 155-178]
  • آموزش عالی تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-146]
  • آموزش عالی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 85-107]
  • آموزش مجازی ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور ) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 91-122]
  • آموزش و بهسازی شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 167-192]
  • آموزش وپرورش مطالعه پدیدار شناختی از تجارب معلمان برخوردار از تحصیلات دکتری تخصصی از مواجه آنان با خدمات مبتنی بر نگهداری منابع انسانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 133-160]
  • آموزه های ایرانی اسلامی چارچوب مناسب برای سنجش معنویت محیط کار بر اساس آموزه های ایرانی و اسلامی در مراکز آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 155-178]

ا

  • اثربخشی و بهره وری ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 179-208]
  • ادراک کارکنان از عدالت تعاملی رابطه سرپرستی توهین‌آمیز با رفتار شهروندی سازمانی و تعهد عاطفی سازمانی: تبیین نقش میانجی‌گر ادراک کارکنان از عدالت تعاملی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 210-233]
  • ارزش اخلاقی تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-146]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سرمایه فکری در مراکز آموزشی عالی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: دانشگاه‌های پیام نور استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 225-246]
  • استراتژی بازار تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 85-107]
  • استقرار اثربخش مدیریت دانش ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر استقرار اثربخش مدیریت دانش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 109-132]
  • استقرار مدیریت دانش ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر استقرار اثربخش مدیریت دانش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 109-132]
  • اشتغال طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 147-166]
  • اشتیاق تحصیلی نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 315-336]
  • اشتیاق شغلی معلمان مدل سازی نقش رهبری‌آموزشی مدیران از طریق فرهنگ مدرسه در اشتیاق شغلی معلمان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-24]
  • اقتصاد ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 95-112]
  • الگوی بهینه سازی ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور ) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 91-122]
  • الگوی پنج مرحله ای بایبی اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-14]
  • امنیت اجتماعی تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 113-132]
  • انتظام تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 113-132]
  • انسان شناسی استنباط‌های رهبری آموزشی مبتنی بر شناخت خدا وانسان در تفسیر المیزان علامه طباطبایی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 193-208]
  • انگلیسی انتقادی برای مقاصد علمی بررسی علّت افزایش چاپ مقالات در نشریات جعلی و بی‌کیفیت با نگاه ویژه به رشته ی آموزش زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 268-289]
  • انگیزش چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 15-44]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-14]

ب

  • بالندگی اعضای هیات علمی مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 312-342]
  • باور معلمان رابطه سبک های مدیریت کلاس با باورها درباره تلفیق فناوری آموزشی در بین مدرسان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 329-352]
  • باورهای معرفت شناختی تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 209-236]
  • برنامه درسی هوشمندسازی از نظریه تا عمل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 69-84]
  • برنامه درسی تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 113-132]
  • برنامه درسی شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 234-251]
  • برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 113-132]
  • برنامه درسی ملی طراحی و روان سنجی پرسشنامه مدرسه اثربخش با معیارهای فرهنگی جامعه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 57-84]
  • برنامه ریزی رشد حرفه ای بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 309-328]

پ

  • پردیس های دانشگاهی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 85-107]
  • پیشرفت تحصیلی تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 209-236]

ت

  • تجارب معلمان مطالعه پدیدار شناختی از تجارب معلمان برخوردار از تحصیلات دکتری تخصصی از مواجه آنان با خدمات مبتنی بر نگهداری منابع انسانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 133-160]
  • تحلیل عاملی تاییدی رویکرد مبتنی داده‌کاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-94]
  • تحلیل عاملی تاییدی اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-264]
  • تحلیل محتوا طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
  • ترومای سازمانی بررسی نقش سبک رهبری زهراگین بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی سکوت سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 189-216]
  • تضمین کیفیت شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده‌سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-34]
  • تعهد سازمانی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی،تعهد سازمانی و رهبری تحولی مدیران دوره ابتدایی شهرستان گلپایگان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 85-108]
  • تعهد سازمانی تحلیل رابطه‌ی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی ‌کارکنان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 188-209]
  • تعهد عاطفی سازمانی رابطه سرپرستی توهین‌آمیز با رفتار شهروندی سازمانی و تعهد عاطفی سازمانی: تبیین نقش میانجی‌گر ادراک کارکنان از عدالت تعاملی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 210-233]
  • تفسیرالمیزان استنباط‌های رهبری آموزشی مبتنی بر شناخت خدا وانسان در تفسیر المیزان علامه طباطبایی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 193-208]
  • تفکر انتقادی طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 285-308]
  • تفکر خلاق تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 267-290]
  • تمرکززدایی بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 57-76]
  • توانمندسازی روانشناختی کارکنان طراحی مدل فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 293-314]
  • توسعه کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 30-56]

ج

  • جذب دانشجویان بین‌المللی رابطه دموکراسی و مراتب علمی دانشگاه ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 343-371]
  • جهت گیری هدف نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 315-336]

چ

  • چابکی سازمانی ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-90]
  • چشم انداز بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 57-76]
  • چشم انداز اخلاقی تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-146]

خ

  • خانواده ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 95-112]
  • خداشناسی استنباط‌های رهبری آموزشی مبتنی بر شناخت خدا وانسان در تفسیر المیزان علامه طباطبایی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 193-208]
  • خشونت نمادین بوردیو بررسی علّت افزایش چاپ مقالات در نشریات جعلی و بی‌کیفیت با نگاه ویژه به رشته ی آموزش زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 268-289]
  • خلق ظرفیت نوآوری آسیب شناسی خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران (مورد: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 291-310]
  • خودراهبری بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 309-328]
  • خود کار آمدی نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 315-336]

د

  • دانش ارائه چارچوب ادراکی برای نهادینه کردن شایسته گزینی مدیران در بانک ملی ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-188]
  • دانشجویان اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-14]
  • دانشجویان طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 285-308]
  • دانشگاه طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه فکری [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 108-147]
  • دانشگاه جامع علمی-کاربردی مدل رهبری اثر بخش دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 290-311]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده‌سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-34]
  • دانشگاه‌ها رابطه دموکراسی و مراتب علمی دانشگاه ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 343-371]
  • دانشگاه‌های دولتی کابل طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
  • دلفی مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 49-64]
  • دموکراسی رابطه دموکراسی و مراتب علمی دانشگاه ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 343-371]
  • دموکراسی آموزشی مقایسه دموکراسی آموزشی، فرسودگی تحصیلی و مهارت‌های شهروندی مدارس دولتی و غیر دولتی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-224]
  • دوره ابتدایی شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 234-251]
  • دیدگاه اسلامی چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 15-44]

ر

  • رئیس دانشگاه طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
  • رسانه‌آموزشی نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 265-284]
  • رضایت شغلی رابطه نگرش معلمان در خصوص استفاده از محتوای الکترونیکی و فناوری آموزشی با رضایت شغلی معلمان در مدارس متوسطه اول [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 173-187]
  • رضایت شغلی و روش آمیخته شناسایی نشانگان کامیابی شغلی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 25-48]
  • رفتار سازمانی چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 15-44]
  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی،تعهد سازمانی و رهبری تحولی مدیران دوره ابتدایی شهرستان گلپایگان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 85-108]
  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه سرپرستی توهین‌آمیز با رفتار شهروندی سازمانی و تعهد عاطفی سازمانی: تبیین نقش میانجی‌گر ادراک کارکنان از عدالت تعاملی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 210-233]
  • رفتاری ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 179-208]
  • رهبری بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 57-76]
  • رهبری آموزشی استنباط‌های رهبری آموزشی مبتنی بر شناخت خدا وانسان در تفسیر المیزان علامه طباطبایی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 193-208]
  • رهبری آموزشی مدیران مدل سازی نقش رهبری‌آموزشی مدیران از طریق فرهنگ مدرسه در اشتیاق شغلی معلمان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-24]
  • رهبری اثربخش دانشگاهی مدل رهبری اثر بخش دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 290-311]
  • رهبری اخلاقی تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-146]
  • رهبری تحولی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی،تعهد سازمانی و رهبری تحولی مدیران دوره ابتدایی شهرستان گلپایگان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 85-108]
  • رهبری دانشگاهی مدل رهبری اثر بخش دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 290-311]
  • رهبری زهرآگین بررسی نقش سبک رهبری زهراگین بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی سکوت سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 189-216]
  • روان سنجی پرسشنامه طراحی و روان سنجی پرسشنامه مدرسه اثربخش با معیارهای فرهنگی جامعه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 57-84]
  • روش شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 234-251]
  • رویکرد ترکیبی شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 35-56]

س

  • سبک های فرزندپروری تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 209-236]
  • سبک های مدیریت کلاس رابطه سبک های مدیریت کلاس با باورها درباره تلفیق فناوری آموزشی در بین مدرسان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 329-352]
  • سرپرستی توهین‌آمیز رابطه سرپرستی توهین‌آمیز با رفتار شهروندی سازمانی و تعهد عاطفی سازمانی: تبیین نقش میانجی‌گر ادراک کارکنان از عدالت تعاملی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 210-233]
  • سرمایه ارتباطی طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 148-172]
  • سرمایه ساختاری طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 148-172]
  • سرمایه شناختی طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 148-172]
  • سرمایه فکری طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه فکری [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 108-147]
  • سرمایه فکری ارزیابی عملکرد سرمایه فکری در مراکز آموزشی عالی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: دانشگاه‌های پیام نور استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 225-246]
  • سرمایه ی اجتماعی طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 148-172]
  • سکوت سازمانی بررسی نقش سبک رهبری زهراگین بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی سکوت سازمانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 189-216]
  • سند تحول بنیادین طراحی و روان سنجی پرسشنامه مدرسه اثربخش با معیارهای فرهنگی جامعه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 57-84]
  • سیاستگذاری ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 179-208]
  • سیستم مدیریت آموزش تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 133-154]
  • سیستم مدیریت یادگیری تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 133-154]

ش

  • شایسته‌گرایی طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 243-266]
  • شایسته‌گزینی ارائه چارچوب ادراکی برای نهادینه کردن شایسته گزینی مدیران در بانک ملی ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-188]
  • شبکه‌های اجتماعی تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 133-154]
  • شناسایی شناسایی نیازهای مهارتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 252-267]
  • شهرستان گرمی مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 49-64]

ط

  • طراحی آموزشی اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-14]
  • طراحی مدل طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه فکری [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 108-147]

ع

  • عجین شدن با شغل شناسایی نشانگان کامیابی شغلی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 25-48]
  • عدالت اطلاعاتی شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 167-192]
  • عدالت توزیعی شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 167-192]
  • عدالت رویه‌ای شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 167-192]
  • عدالت مراوده‌ای شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 167-192]
  • عملکرد مالی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 85-107]
  • عوامل انسانی ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-90]
  • عوامل سازمانی ارائه چارچوب ادراکی برای نهادینه کردن شایسته گزینی مدیران در بانک ملی ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-188]
  • عوامل سازمانی ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-90]
  • عوامل فردی ارائه چارچوب ادراکی برای نهادینه کردن شایسته گزینی مدیران در بانک ملی ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-188]
  • عوامل فردی و شغلی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی عوامل فردی و شغلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 271-294]
  • عوامل فناورانه ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-90]
  • عوامل کلیدی موفقیت رویکرد مبتنی داده‌کاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-94]
  • عوامل کلیدی موفقیت اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-264]

ف

  • فرآیند ادراک تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 267-290]
  • فرآیند چرخه‌ای تحلیل چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 15-44]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی رویکرد مبتنی داده‌کاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-94]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-264]
  • فرسودگی تحصیلی مقایسه دموکراسی آموزشی، فرسودگی تحصیلی و مهارت‌های شهروندی مدارس دولتی و غیر دولتی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-224]
  • فرهنگ سازمانی طراحی مدل فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 293-314]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی عوامل فردی و شغلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 271-294]
  • فرهنگ کارآفرینی شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 35-56]
  • فرهنگ مدرسه مدل سازی نقش رهبری‌آموزشی مدیران از طریق فرهنگ مدرسه در اشتیاق شغلی معلمان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-24]
  • فعالیت اقتصادی طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 147-166]
  • فن‌آوری‌اطلاعات نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 265-284]
  • فناوری آموزشی رابطه سبک های مدیریت کلاس با باورها درباره تلفیق فناوری آموزشی در بین مدرسان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 329-352]
  • فناوری آموزشی رابطه نگرش معلمان در خصوص استفاده از محتوای الکترونیکی و فناوری آموزشی با رضایت شغلی معلمان در مدارس متوسطه اول [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 173-187]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی عوامل فردی و شغلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 271-294]
  • کارایی ارائه الگوی ارتقای بهره وری آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 179-208]
  • کارکرد دانشگاه کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 30-56]
  • کارکنان دانشگاه تحلیل رابطه‌ی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی ‌کارکنان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 188-209]
  • کامیابی شغلی شناسایی نشانگان کامیابی شغلی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 25-48]
  • کلاس های چندپایه مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 49-64]
  • کلیدواژه: آموزش‌وپرورش طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 243-266]

گ

  • گروه های آموزشی شناسایی نیازهای مهارتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 252-267]

م

  • محتوای الکترونیکی رابطه نگرش معلمان در خصوص استفاده از محتوای الکترونیکی و فناوری آموزشی با رضایت شغلی معلمان در مدارس متوسطه اول [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 173-187]
  • محتوای‌دیجیتالی نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 265-284]
  • مدارس اثربخش طراحی و روان سنجی پرسشنامه مدرسه اثربخش با معیارهای فرهنگی جامعه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 57-84]
  • مدارس فنی و حرفه ای شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 35-56]
  • مدارس کاردانش شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 35-56]
  • مدرسه طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 148-172]
  • مدل ارائه مدل آموزش اقتصاد خانواده برای دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 95-112]
  • مدل مدل رهبری اثر بخش دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 290-311]
  • مدل‌ شایستگی طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
  • مدل معادلات ساختاری تحلیل رابطه‌ی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی ‌کارکنان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 188-209]
  • مدیران شناسایی نیازهای مهارتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 252-267]
  • مدیریت‌آموزش نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 265-284]
  • مدیریت ارزش کسب شده ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور ) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 91-122]
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 85-107]
  • مدیریت استعداد طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 243-266]
  • مدیریت تخصصی طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 147-166]
  • مدیریت دانش ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر استقرار اثربخش مدیریت دانش [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 109-132]
  • مدیریت دانش فردی بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 309-328]
  • مدیریت دانشگاهی آسیب شناسی خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران (مورد: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 291-310]
  • مدیریت‌رسانه نقش فن‌آوری اطلاعات بر بهبود فرآیند مدیریت رابطه یادگیرنده در رسانه‌های نوین آموزشی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 265-284]
  • مدیریت زمان بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 309-328]
  • مدیریت عملکرد طراحی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیات علمی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه فکری [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 108-147]
  • مدیریت کلاس مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 49-64]
  • مرتبه علمی دانشگاه‌ها رابطه دموکراسی و مراتب علمی دانشگاه ها [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 343-371]
  • مشارکت شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 234-251]
  • مشروعیت کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 30-56]
  • مصاحبه گروه کانونی کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 30-56]
  • مطالعه پدیدارشناختی مطالعه پدیدار شناختی از تجارب معلمان برخوردار از تحصیلات دکتری تخصصی از مواجه آنان با خدمات مبتنی بر نگهداری منابع انسانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 133-160]
  • معنویت محیط کار چارچوب مناسب برای سنجش معنویت محیط کار بر اساس آموزه های ایرانی و اسلامی در مراکز آموزش عالی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 155-178]
  • مفاهیم قرآنی چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 15-44]
  • مهارت ارائه چارچوب ادراکی برای نهادینه کردن شایسته گزینی مدیران در بانک ملی ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 161-188]
  • مهارت تفسیر طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 285-308]
  • مهارت خودگردانی طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 285-308]
  • مهارت های ارتباطی بررسی تأثیر خودراهبری بر مدیریت دانش فردی مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 309-328]
  • مهارت‌های شهروندی مقایسه دموکراسی آموزشی، فرسودگی تحصیلی و مهارت‌های شهروندی مدارس دولتی و غیر دولتی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 209-224]

ن

  • نشریات جعلی بررسی علّت افزایش چاپ مقالات در نشریات جعلی و بی‌کیفیت با نگاه ویژه به رشته ی آموزش زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 268-289]
  • نظام آموزش تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 133-154]
  • نظام آموزش طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 147-166]
  • نظام آموزش عالی ایران طراحی مدل فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 293-314]
  • نظام آموزش و پرورش ایران هوشمندسازی از نظریه تا عمل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 69-84]
  • نظام آموزشی آکادمیک تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 267-290]
  • نقشه مفهومی کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 30-56]
  • نگرش معلمان رابطه نگرش معلمان در خصوص استفاده از محتوای الکترونیکی و فناوری آموزشی با رضایت شغلی معلمان در مدارس متوسطه اول [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 173-187]
  • نگهداری نیروی انسانی مطالعه پدیدار شناختی از تجارب معلمان برخوردار از تحصیلات دکتری تخصصی از مواجه آنان با خدمات مبتنی بر نگهداری منابع انسانی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 133-160]
  • نوآوری آسیب شناسی خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران (مورد: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 291-310]
  • نیازسنجی نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی والدین کودکان بیش‌فعال در حوزه شناختی و پیشنهاد دوره‌های آموزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 247-270]
  • نیاز های مهارتی شناسایی نیازهای مهارتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 252-267]
  • نیروی انسانی بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 57-76]

و

  • واحد آموزش ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 65-90]
  • والدین شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 234-251]
  • والدین کودکان بیش فعال نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی والدین کودکان بیش‌فعال در حوزه شناختی و پیشنهاد دوره‌های آموزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 247-270]
  • ویژگی‌های شخصی شناسایی نشانگان کامیابی شغلی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 25-48]

ه

  • هزینه عملکرد ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور ) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 91-122]
  • هوش معنوی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی،تعهد سازمانی و رهبری تحولی مدیران دوره ابتدایی شهرستان گلپایگان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 85-108]
  • هوشمندسازی هوشمندسازی از نظریه تا عمل [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 69-84]

ی

  • یادگیری اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-14]
  • یادگیری مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 312-342]
  • یادگیری الکترونیک رویکرد مبتنی داده‌کاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 77-94]
  • یادگیری الکترونیک اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 237-264]
  • یادگیری سازمانی تحلیل رابطه‌ی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی ‌کارکنان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 188-209]
  • یادگیری غیررسمی مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 312-342]
  • یادگیری مشارکتی طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 285-308]