نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آآسیب شناسیی آسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]
  • آتلیه مجازی طراحی معماری تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
  • آزمون تیمز 2019 تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
  • آزمون ریاضی تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
  • آزمون علوم تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
  • آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
  • آسیب شناسی آسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
  • آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی. توسعه منطقه ای الگویی برای آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی با رویکرد توسعه منطقه ای( مطالعه موردی: مناطق چهار گانه آموزش و پرورش شهر شیراز) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 123-103]
  • آسیب‌ها شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
  • آگاهی اخلاقی ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
  • آموززش و پرورش نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزش‌وپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
  • آموزش ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
  • آموزش استاندارد ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستان‌های شهر تهران از بعد مهارت‌آموزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 155-139]
  • آموزش پیش‌دبستانی تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
  • آموزش تفکر انتقادی آسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
  • آموزش عالی ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
  • آموزش فنی وحرفه ای الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
  • آموزش کارآفرینی ارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
  • آموزش مجازی تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
  • آموزش محیط زیست فراتحلیل اثربخشی برنامه‌های آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
  • آموزش محیط زیست الگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
  • آموزش‌وپرورش شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 49-31]
  • آموزش‌وپرورش شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
  • آموزش‌وپرورش طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
  • آموزش و پرورش الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
  • آموزش و پرورش سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
  • آموزش و پرورش طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
  • آموزش و پرورش ارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگی‌های مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
  • آموزش و پرورش عشایر تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
  • آنتروپی شانون شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]

ا

  • ابعاد سرمایه فکری طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
  • ابعاد نوآوری سازمانی طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
  • اثربخشی نقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
  • اخلاق واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • اخلاق حرفه‌ای ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
  • ادارات کل ورزش و جوانان شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
  • اداره ورزش و جوانان نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
  • ادراک از رفتارهای سیاسی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
  • ارتباط با صنعت و بازار کار منطقه‌ای سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]
  • ارتقاء طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
  • ارتقاء کیفی ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
  • ارتقا توان بررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیم‌گیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیم‌گیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
  • ارزش طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
  • ارزش‌آفرینی منابع انسانی ارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگی‌های مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
  • ارزش‌های دینی واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • ارزش‌های سازمانی طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
  • استان فارس عوامل مؤثر بر بهره‌وری اماکن‌ورزشی مراکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های استان‌فارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
  • اضطراب امتحان مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
  • اعتماد اجتماعی شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
  • اعتیاد اینترنتی ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
  • اعتیاد موبایلی ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
  • الگوی آموزش الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
  • الگوی اکر ارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
  • الگوی بهینه برنامه درسی ارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
  • الگوی توسعه طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
  • الگوی توسعه حرفه ای ‌طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفه‌ای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
  • الگوی عملیاتی طراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
  • المپیاد ورزشی ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
  • اماکن ورزشی عوامل مؤثر بر بهره‌وری اماکن‌ورزشی مراکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های استان‌فارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
  • انتظارات غیرحرفه ای شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
  • انگیزش پیشرفت مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
  • اولیا و مربیان طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
  • ایران طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
  • ایرانی اسلامی طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]

ب

  • بازار کودکان ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
  • بازار‌گرایی ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
  • باورهای هوشی ذاتی پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]
  • ببرنامه‌درسی. رهبری برنامه‌درسی . مدیر شناسایی مضامین رهبری برنامه‌درسی در سیستم آموزش و پرورش: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
  • برنامه درسی الگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
  • برنامه درسی اخلاق زیست محیطی طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 111-126]
  • برنامه راهبردی تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
  • به اشتراک گذاری دانش ضمنی ارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
  • بهره‌وری تعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهره‌وری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
  • بهسازی نظام تصمیم‌گیری تبیین رابطه مهارت‌های کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیم‌گیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
  • بی‌تفاوتی سازمانی شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 49-31]
  • بین‌المللی‌سازی آموزش و پژوهش سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]

پ

  • پست مدرنیسم واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • پیش بینی کننده شخصی شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
  • پیش بینی کننده وضعی شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]

ت

  • تاب‌آوری مدیران مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
  • تجاری سازی دانش کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
  • تحلیل اثرات متقابل شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
  • تحلیل مضمون طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 30-16]
  • تدریس آنلاین تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 123-108]
  • تربیت هنری تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
  • تصمیم‌گیری بررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیم‌گیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیم‌گیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
  • تعالی سازمانی ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
  • تعالی فردی ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 150-136]
  • تعهد سازمانی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
  • تفکر سیستمی طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
  • تقاضای معلمان طراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
  • تهدیدات واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • تهدیدها شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
  • توانایی تحلیل و ارائه اطلاعات تدوین مدل ارتقای توانایی‌های مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 64-50]
  • توانمندسازی تبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
  • توانمندسازی طراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
  • توانمندسازی پژوهشی شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
  • توانمندسازی روان‌شناختی ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
  • توسعه پایدار الگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
  • توسعه حرفه‌ای ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 150-136]
  • توسعه حرفه ای ‌طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفه‌ای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
  • توسعه حرفه ای ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
  • توسعه حرفه ای ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
  • توسعه منابع انسانی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
  • تیزهوشان آسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]

ث

  • ثروت آفرینی سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]

ج

  • جانشین پروری نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
  • جذب شناسایی ملاک‌هایی جذب اعضای هیات‌علمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
  • جهت گیری هدف تحصیلی نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]

چ

  • چابکی سازمان طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]
  • چابکی سازمانی ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
  • چالش‌ها واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]

ح

  • حاکمیت فناوری ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
  • حسادت سازمانی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
  • حکمت اشراق تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
  • حکمرانی‌خوب شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]

خ

  • خانواده سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
  • خلاقیت بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 208-197]
  • خلاقیت ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
  • خودکارآمدی نقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسۀ‌ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمون‌های آموزشگاه‌های خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
  • خودنظم‌دهی تحصیلی پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]

د

  • دانش آموزان شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
  • دانشگاه نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-92]
  • دانشگاه شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
  • دانشگاه آزاد اسلامی الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
  • دانشگاه پیام نور مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
  • دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
  • دانشگاه فرهنگیان ارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
  • دانشگاه مجازی ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
  • دانشگاه نسل چهارم الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
  • دانشگاه نسل چهارم سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]
  • دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شناسایی ملاک‌هایی جذب اعضای هیات‌علمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
  • دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی عوامل مؤثر بر بهره‌وری اماکن‌ورزشی مراکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های استان‌فارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
  • دبیران تربیت بدنی طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
  • درگیری تحصیلی نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]
  • دلبستگی شغلی نقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
  • دوره ابتدایی شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
  • دوره ابتدایی و اول متوسطه طراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
  • دوره متوسطه دوم طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 111-126]

ذ

  • ذهن‌آگاهی پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]

ر

  • رتبه‌بندی شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 49-31]
  • رتبه بندی شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
  • رفتار شهروندی نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-92]
  • رفتار مثبت سازمانی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
  • رهبران آموزشی ‌طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفه‌ای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
  • رهبری آموزشی شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 45-31]
  • رهبری آموزشی ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
  • رهبری بینشمند واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]
  • روابط انسانی شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
  • رویکرد آمیخته تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
  • رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
  • رویکرد زمینه‌ای مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
  • رویکرد کیفی طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]

س

  • ساختاری تفسیری طراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
  • سازگاری شغلی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
  • سازمان‌های آموزشی واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]
  • سبک زندگی طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
  • سرمایه فکری تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]
  • سکوت سازمانی مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
  • سلامت روان بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 208-197]
  • سلامت سازمانی نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
  • سنتزپژوهی سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
  • سواد زیست محیطی فراتحلیل اثربخشی برنامه‌های آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
  • سواد مالی طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
  • سیاست‌گذاری تبیین رابطه مهارت‌های کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیم‌گیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
  • سیاست گذاری تربیتی سنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاست‌گذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظام‌مند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]

ش

  • شاخص واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
  • شاخص بهره‌وری شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
  • شاخص‌های بهره‌وری عوامل مؤثر بر بهره‌وری اماکن‌ورزشی مراکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های استان‌فارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
  • شایستگی‌ها تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 123-108]
  • شایستگی‌های مدیران ارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگی‌های مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
  • شناسایی شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
  • طراحی مدل نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزش‌وپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]

ظ

  • ظرفیت سازی میان رشته ای کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
  • ظرفیت یادگیری سازمانی تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]

ع

  • عدالت سازمانی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
  • عضو هیات‌علمی شناسایی ملاک‌هایی جذب اعضای هیات‌علمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
  • علوم انسانی ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
  • علوم رفتاری کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
  • عملکرد تحصیلی تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
  • عملکرد حرکتی تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
  • عملکرد سازمانی نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-92]
  • عملکرد شغلی تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]
  • عوامل آموزشگاهی تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
  • عوامل بین فردی و سازمانی ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای، توانمندسازی روان‌شناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
  • عوامل سازمانی بررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیم‌گیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیم‌گیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
  • عوامل موثر شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
  • عوامل موثر شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی برنامه‌های آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
  • فراترکیب تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
  • فرایند تدریس تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 123-108]
  • فرسودگی تحصیلی نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]
  • فرصت‌ها واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • فرهنگ سازمانی تعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهره‌وری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
  • فرهنگ سازمانی نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزش‌وپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
  • فناوری اطلاعات طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]

ک

  • کاربرد علوم انسانی ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
  • کاربرد فاوا شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
  • کارکرد اجرایی تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
  • کسب وکارهای کارآفرینانه طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]
  • کیفیت ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 150-136]

م

  • مؤلفه تبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
  • مؤلفه‌های سرمایه فکری طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
  • مؤلفه‌های نوآوری سازمانی طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
  • محرومیت تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
  • مدارس طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
  • مدارس شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
  • مدارس ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
  • مدارس ارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
  • مدارس ابتدایی مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
  • مدارس تیزهوشان آسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]
  • مدرسه امن-آموزش و پرورش-مولفه‌های روانشناختی- جسمانی طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 30-16]
  • مدرسه زندگی آسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
  • مدل واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
  • مدل طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
  • مدل شناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
  • مدل آموزشی تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
  • مدل ساختاری تفسیری طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزش‌وپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالت‌هایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
  • مدل سروکوال ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
  • مدل کیفی مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
  • مدل مفهومی ارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
  • مدیر شناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
  • مدیران شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
  • مدیران بررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیم‌گیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیم‌گیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
  • مدیران آموزش و پرورش طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
  • مدیران آموزشی واکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزش‌های دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
  • مدیران مدارس ‌طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفه‌ای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
  • مدیران مدارس ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
  • مدیران مقطع ابتدایی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
  • مدیریت تصویرپردازی ذهنی شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
  • مدیریت دانش شخصی تدوین مدل ارتقای توانایی‌های مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 64-50]
  • مدیریت راهبرانه تعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهره‌وری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
  • مدیریت علم شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
  • مدیریت و برنامه ریزی آموزشی تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
  • مشاغل اختصاصی واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
  • مطالعه کیفی ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
  • مطالعه موردی الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
  • معلمان ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 150-136]
  • معلمان ابتدایی شناسایی ابعاد اساسی بی‌تفاوتی سازمانی معلمان: پژوهشی ترکیبی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 49-31]
  • معماری سازمانی ارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
  • منابع انسانی طراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
  • مهارت‌آموزی ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستان‌های شهر تهران از بعد مهارت‌آموزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 155-139]
  • مهارت محوری سنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]
  • مهارت‌های آموزشی معلمان ارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
  • مهارتهای ارتباطی و بازیابی درخود تدوین مدل ارتقای توانایی‌های مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 64-50]
  • مهارت های بین فردی شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 45-31]
  • مهارت های حرفه ای-تخصصی شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 45-31]
  • مهارت های سازمانی شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 45-31]
  • مهارت های شناختی تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
  • مهارت های فردی و رفتاری شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 45-31]
  • مهارت‌های کوانتومی تبیین رابطه مهارت‌های کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیم‌گیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
  • مولفه‌های آموزشی- درسی طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 30-16]

ن

  • نظام آموزش واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
  • نظام آموزش فنی الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
  • نظام آموزشی شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
  • نظریه داده بنیاد ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
  • نظریه فعالیت تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 123-108]
  • نظم خودجوش طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 111-126]
  • نگرش زیست محیطی فراتحلیل اثربخشی برنامه‌های آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]

و

  • واحد علوم و تحقیقات تهران الگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
  • وزارت ورزش و جوانان طراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
  • وضعیت مطلوب واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
  • ویژگی شخصیتی نقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]

ه

  • هنر اشراقی تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
  • هنرستان‌ها ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستان‌های شهر تهران از بعد مهارت‌آموزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 155-139]
  • هوش معنوی نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-92]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 208-197]

ی

  • یادگیری سازمانی تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]