آآسیب شناسییآسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]
آتلیه مجازی طراحی معماریتدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالتهایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
آزمون تیمز 2019تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
آزمون ریاضیتدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
آزمون علومتدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
آزمونهای آموزشگاههای خصوصیمقایسۀ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمونهای آموزشگاههای خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
آسیب شناسیآسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی. توسعه منطقه ایالگویی برای آسیب شناسی برنامه ریزی آموزشی با رویکرد توسعه منطقه ای( مطالعه موردی: مناطق چهار گانه آموزش و پرورش شهر شیراز) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 123-103]
آسیبهاشناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
آگاهی اخلاقیارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفهای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
آموززش و پرورشنگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزشوپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
آموزشارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
آموزش استانداردارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستانهای شهر تهران از بعد مهارتآموزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 155-139]
آموزش پیشدبستانیتدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
آموزش تفکر انتقادیآسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
آموزش عالیارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
آموزش فنی وحرفه ایالگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
آموزش کارآفرینیارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
آموزش مجازیتدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالتهایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
آموزش محیط زیستفراتحلیل اثربخشی برنامههای آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
آموزش محیط زیستالگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
آموزشوپرورششناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
آموزشوپرورشطراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
آموزش و پرورشالگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
آموزش و پرورشسنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاستگذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
آموزش و پرورشطراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
آموزش و پرورشارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگیهای مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزشآفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
آموزش و پرورش عشایرتدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
آنتروپی شانونشناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
ا
ابعاد سرمایه فکریطراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
ابعاد نوآوری سازمانیطراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
اثربخشینقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
اخلاقواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
اخلاق حرفهایارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
ادارات کل ورزش و جوانانشناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
اداره ورزش و جواناننقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
ادراک از رفتارهای سیاسیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
ارتقاءطراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
ارتقاء کیفیارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
ارتقا توانبررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیمگیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیمگیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
ارزشطراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
ارزشآفرینی منابع انسانیارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگیهای مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزشآفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
ارزشهای دینیواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
ارزشهای سازمانیطراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-78]
استان فارسعوامل مؤثر بر بهرهوری اماکنورزشی مراکز آموزشعالی و دانشگاههای استانفارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
اضطراب امتحانمقایسۀ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمونهای آموزشگاههای خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
اعتماد اجتماعیشناسایی و تحلیل ساختاری پیشرانهای حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
اعتیاد اینترنتیارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسهای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
اعتیاد موبایلیارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسهای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
الگوی آموزشالگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
الگوی اکرارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
الگوی بهینه برنامه درسیارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
الگوی توسعهطراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
الگوی توسعه حرفه ایطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفهای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
الگوی عملیاتیطراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
المپیاد ورزشیارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسهای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
اماکن ورزشیعوامل مؤثر بر بهرهوری اماکنورزشی مراکز آموزشعالی و دانشگاههای استانفارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
انتظارات غیرحرفه ایشناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
انگیزش پیشرفتمقایسۀ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمونهای آموزشگاههای خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
اولیا و مربیانطراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
ایرانطراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
ایرانی اسلامیطراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
ب
بازار کودکانارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
بازارگراییارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]
باورهای هوشی ذاتیپیشبینی خودنظمدهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهنآگاهی دانشآموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]
ببرنامهدرسی. رهبری برنامهدرسی . مدیرشناسایی مضامین رهبری برنامهدرسی در سیستم آموزش و پرورش: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
برنامه درسیطراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
برنامه درسیالگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
برنامه درسی اخلاق زیست محیطیطراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 111-126]
برنامه راهبردیتدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
به اشتراک گذاری دانش ضمنیارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
بهرهوریتعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهرهوری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
بهسازی نظام تصمیمگیریتبیین رابطه مهارتهای کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیمگیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
پست مدرنیسمواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
پیش بینی کننده شخصیشناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
پیش بینی کننده وضعیشناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
ت
تابآوری مدیرانمدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
تجاری سازی دانشکاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
تحلیل اثرات متقابلشناسایی و تحلیل ساختاری پیشرانهای حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
تحلیل مضمونطراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 30-16]
تربیت هنریتلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
تصمیمگیریبررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیمگیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیمگیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
تعالی سازمانیارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
تعهد سازمانیتأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
تفکر سیستمیطراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
تقاضای معلمانطراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
تهدیداتواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
تهدیدهاشناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
توانایی تحلیل و ارائه اطلاعاتتدوین مدل ارتقای تواناییهای مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 64-50]
توانمندسازیتبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
توانمندسازیطراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
توانمندسازی پژوهشیشناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
توانمندسازی روانشناختیارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
توسعه پایدارالگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 127-142]
توسعه حرفه ایطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفهای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
توسعه حرفه ایارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفهای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
توسعه حرفه ایادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
توسعه منابع انسانیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
تیزهوشانآسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]
جانشین پرورینقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
جذبشناسایی ملاکهایی جذب اعضای هیاتعلمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
جهت گیری هدف تحصیلینقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]
چ
چابکی سازمانطراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]
چابکی سازمانیارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
چالشهاواکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]
ح
حاکمیت فناوریارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفهای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
حسادت سازمانیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
حکمت اشراقتلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
حکمرانیخوبشناسایی و تحلیل ساختاری پیشرانهای حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
خ
خانوادهسنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاستگذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
خلاقیتبررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 208-197]
خلاقیتارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفهای معلمان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 78-64]
خودکارآمدینقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
خودکارآمدی تحصیلیمقایسۀ اضطراب امتحان، انگیزش پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزانِ پسر پایۀ دوازدهم بر اساس شرکت آنان در آزمونهای آموزشگاههای خصوصی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 176-160]
خودنظمدهی تحصیلیپیشبینی خودنظمدهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهنآگاهی دانشآموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]
د
دانش آموزانشناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
دانشگاهشناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
دانشگاه آزاد اسلامیالگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
دانشگاه پیام نورمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
دانشگاه علوم پزشکی اردبیلتبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
دانشگاه فرهنگیانارائه الگوی بهینه برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چارچوب الگوی اکر [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 164-150]
دانشگاه مجازیارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
دانشگاه نسل چهارمالگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
دانشگاه نسل چهارمسنتز پژوهی مؤلفه های دانشگاه نسل چهارم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 155-170]
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالیشناسایی ملاکهایی جذب اعضای هیاتعلمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
دانشگاهها و مراکز آموزش عالیعوامل مؤثر بر بهرهوری اماکنورزشی مراکز آموزشعالی و دانشگاههای استانفارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
دبیران تربیت بدنیطراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
درگیری تحصیلینقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]
دلبستگی شغلینقش واسطه ای دلبستگی شغلی در رابطه بین خودکارآمدی و اثربخشی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 98-110]
دوره ابتداییشناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
دوره ابتداییطراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
دوره ابتدایی و اول متوسطهطراحی الگوی عملیاتی تقاضای معلمان دوره های تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 63-48]
دوره متوسطه دومطراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 111-126]
ذ
ذهنآگاهیپیشبینی خودنظمدهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهنآگاهی دانشآموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 219-209]
رتبه بندیشناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
رفتار مثبت سازمانیتأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
رهبران آموزشیطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفهای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
رهبری آموزشیادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
رهبری بینشمندواکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]
روابط انسانیشناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
رویکرد آمیختهتدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالتهایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفتشناسایی عوامل مؤثر بر توسعه منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان (با رویکرد اسلامی _ ایرانی پیشرفت) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 97-83]
رویکرد زمینهایمدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
رویکرد کیفیطراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
س
ساختاری تفسیریطراحی الگوی ساختاری تفسیری موانع توانمند سازی منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 148-136]
سازگاری شغلیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
سازمانهای آموزشیواکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 22-1]
سبک زندگیطراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
سرمایه فکریتبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]
سکوت سازمانیمدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 47-29]
سلامت روانبررسی رابطه هوش هیجانی، خلاقیت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 208-197]
سلامت سازمانینقش ویژگی های شخصیتی و سلامت سازمانی در فرایند جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 79-68]
سنتزپژوهیسنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاستگذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
سواد زیست محیطیفراتحلیل اثربخشی برنامههای آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
سواد مالیطراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
سیاستگذاریتبیین رابطه مهارتهای کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیمگیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
سیاست گذاری تربیتیسنتزپژوهی عوامل کلیدی سیاستگذاری تربیتی با رویکرد خانواده: ارائه یک الگوی نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-1]
ش
شاخصواکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
شاخص بهرهوریشناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
شاخصهای بهرهوریعوامل مؤثر بر بهرهوری اماکنورزشی مراکز آموزشعالی و دانشگاههای استانفارس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 138-124]
شایستگیهای مدیرانارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگیهای مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزشآفرینی منابع انسانی. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 21-1]
شناساییشناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
ط
طراحی الگوطراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 67-52]
طراحی مدلنگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزشوپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
ظ
ظرفیت سازی میان رشته ایکاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
ظرفیت یادگیری سازمانیتبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]
ع
عدالت سازمانیتأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
عضو هیاتعلمیشناسایی ملاکهایی جذب اعضای هیاتعلمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 67-49]
علوم انسانیارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
علوم رفتاریکاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-1]
عملکرد تحصیلیتدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
عملکرد حرکتیتاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
عملکرد شغلیتبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 16-1]
عوامل آموزشگاهیتدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 143-154]
عوامل بین فردی و سازمانیارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 22-38]
عوامل سازمانیبررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیمگیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیمگیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
عوامل موثرشناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
عوامل موثرشناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 170-155]
ف
فراتحلیلفراتحلیل اثربخشی برنامههای آموزش محیط زیست بر سواد زیست محیطی در ایران [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 95-79]
فراترکیبتدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالتهایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
فرسودگی تحصیلینقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-124]
فرصتهاواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
فرهنگ سازمانیتعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهرهوری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
فرهنگ سازمانینگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزشوپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
فناوری اطلاعاتطراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]
ک
کاربرد علوم انسانیارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
کاربرد فاواشناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
کارکرد اجراییتاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
کسب وکارهای کارآفرینانهطراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات درآموزش کسب وکارهای کارآفرینانه با تاکید بر چابکی سازمانهادر ایران. [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 69-85]
مؤلفهتبیین و شناسائی مؤلفه های توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل) [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 136-121]
مؤلفههای سرمایه فکریطراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
مؤلفههای نوآوری سازمانیطراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد نوآوری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 82-68]
محرومیتتدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 86-97]
مدارسطراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
مدارسشناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
مدارسارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسهای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
مدارسارائه مدل پارادیمی به اشتراک گذاری دانش ضمنی با هدف راه اندازی آموزش کارآفرینی در مدارس [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 176-198]
مدارس ابتداییمدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
مدارس تیزهوشانآسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 166-179]
مدرسه زندگیآسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 57-68]
مدلواکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
مدلطراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 15-1]
مدلشناسایی عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور ارائه مدل در مدارس ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 51-36]
مدل آموزشیتاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 71-59]
مدل ساختاری تفسیریطراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 86-71]
مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)نگاشت مدل ساختاری تفسیری جهت استقرار فرهنگ سازمانی در سازمان آموزشوپرورش با استفاده از ISM [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 191-171]
مدلسازی معادلات ساختاریتدوین مدل رضایت دانشجویان از آتلیه مجازی طراحی معماری و دلالتهایی برای مدیران آموزشی (مطالعه موردی: دانشکده های فنی حرفه ای پسران مرودشت، باهنر شیراز و الزهرا شیراز) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 149-128]
مدل سروکوالارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسهای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانشآموزان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 120-108]
مدل کیفیمدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 28-17]
مدل مفهومیارائه الگوی مفهومی کاربرد علوم انسانی؛ با هدف ارتقای کیفی این علوم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 99-80]
مدیرشناسایی انتظارات غیرحرفه ای مدیران از نومعلمان در مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 165-156]
مدیرانشناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 77-65]
مدیرانبررسی عوامل مؤثر برتوان تصمیمگیری مدیران متوسطه به منظور ارایه مدل ارتقا توان تصمیمگیری (مورد مطالعه مقطع متوسطه اول استان خوزستان) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 139-119]
مدیران آموزش و پرورشطراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 118-98]
مدیران آموزشیواکاوی فرصت ها و تهدیدات پست مدرنیسم از منظر اخلاق و ارزشهای دینی با تاکید بر دلالت ها برای مدیران آموزشی [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 165-175]
مدیران مدارسطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه حرفهای برای مدیران مدارس متوسطه: مورد مطالعه مدیران مدارس استان خراسان شمالی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 154-140]
مدیران مدارسادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 107-96]
مدیران مقطع ابتداییتأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 114-100]
مدیریت تصویرپردازی ذهنیشناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 58-46]
مدیریت دانش شخصیتدوین مدل ارتقای تواناییهای مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 64-50]
مدیریت راهبرانهتعیین اثربخشی مدیریت راهبرانه مبتنی بر تئوری انتخاب بر فرهنگ سازمانی و بهرهوری مدیران دانشگاه تاجیکستان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 160-150]
مدیریت علمشناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 181-166]
مدیریت و برنامه ریزی آموزشیتلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 204-192]
مشاغل اختصاصیواکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
مطالعه کیفیارائه چارچوب مفهمومی معماری سازمانی در نظام آموزش عالی به صورت الکترونیک مجازی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 35-19]
مطالعه موردیالگوی دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات [دوره 13، شماره 5، 1401، صفحه 183-165]
مهارتهای کوانتومیتبیین رابطه مهارتهای کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیمگیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-34]
مولفههای آموزشی- درسیطراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 30-16]
ن
نظام آموزشواکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-17]
نظام آموزش فنیالگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
نظام آموزشیشناسایی و تحلیل ساختاری پیشرانهای حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-87]
نظریه داده بنیادارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [دوره 13، شماره 6، 1401، صفحه 39-50]