نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 89-62]
  • آمادگی برای تغییر مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]
  • آموزش ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 184-167]
  • آموزش اکتشافی بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-15]
  • آموزش زیست محیطی بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 161-175]
  • آموزش شهروند جهانی طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 141-157]
  • آموزش عالی شناسایی و بررسی شایستگی‌های موردنیاز یادگیرندگان در بستر الکترونیکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • آموزش عالی شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 194-206]
  • آموزش عالی طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 130-145]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 35-52]
  • آموزش مجازی ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS) [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 176-190]
  • آموزش مجازی ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 89-62]
  • آموزش معلمان اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-107]
  • آموزش ‌و‌ پرورش شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 166-150]
  • آموزش و پرورش طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 49-68]
  • آموزش و پرورش ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-110]
  • آموزش و پرورش اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 53-72]
  • آموزش و پرورش شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-87]
  • آموزش و پرورش ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 29-17]
  • آموزش و پرورش ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویت‌گرایی در آموزش‌و‌پرورش [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 113-99]
  • آموزش و پرورش مؤلفه‌ها ارائه مدلی برای توانمندسازی مدیران دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 151-137]
  • آموزگاران استان لرستان شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدل مدیریت استعداد آموزگاران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-117]
  • آوای سازمانی رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 191-204]

ا

  • ابعاد و مولفه ها بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 169-193]
  • اثربخشی مدرسه مطالعه اعتماد جمعی و کارآمدی جمعی در ارتباط با اثربخشی مدرسه از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-89]
  • اثربخشی مدرسه رابطه بین رهبری آموزشی مدیران و اثربخشی مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه استان اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-92]
  • اخلاق سازمانی طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 146-160]
  • اخلاق کاری ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویت‌گرایی در آموزش‌و‌پرورش [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 113-99]
  • ادراکات کلاسی نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 187-202]
  • ادراک از محیط یادگیری اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-107]
  • ادراک معلمان رابطه بین رهبری آموزشی مدیران و اثربخشی مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه استان اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-92]
  • ارتباط مثبت در مدرسه نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
  • ارزش‌آفرینی منابع انسانی شناسایی شایستگی‌های راهبردی مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر ارزش‌آفرینی منابع انسانی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 44-30]
  • ارزیابی ارزیابی راهبردهای توسعۀ منابع انسانی در فضای معماری تغییرات [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 121-138]
  • ارزیابی خط‌ مشی ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 29-17]
  • استعداد طراحی مدل بهینه مولفه های مدیریت و توسعه استعداد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 150-132]
  • اشتیاق تحصیلی نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطۀ علّی سبک‌های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 185-168]
  • اشتیاق شغلی نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی اشتیاق شغلی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 111-123]
  • اعتبار بخشی اعتباربخشی الگوی تدوین شده برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 121-104]
  • اعتماد جمعی مطالعه اعتماد جمعی و کارآمدی جمعی در ارتباط با اثربخشی مدرسه از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-89]
  • اعتماد سازمانی رابطه جامعه پذیری سازمانی با نگهداشت استعدادهاونقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 124-140]
  • اعضای هیأت علمی طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس) [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 167-152]
  • الگو الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 88-69]
  • الگوی ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 184-167]
  • الگوی اکر طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 132-114]
  • الگوی بومی طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس) [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 167-152]
  • الگوی تغییر تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 69-94]
  • انگیزش پیشرفت رابطه جهت گیری اخلاقی و معنویت با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 180-167]
  • انگیزش تحصیلی تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 158-168]
  • انگیزه خدمت عمومی بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 19-34]
  • ایران شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 166-150]

ب

  • باورهای انگیزشی نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 187-202]
  • برنامه‌درسی شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 166-150]
  • برنامه درسی شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 48-33]
  • برنامه درسی بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 161-175]
  • برنامه درسی طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 132-114]
  • برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده اعتباربخشی الگوی تدوین شده برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 121-104]
  • برنامه درسی وارونه اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 111-129]
  • برون سپاری طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 49-68]
  • بهبود مستمر ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-110]
  • بهره‌وری منابع انسانی تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی بهره‌وری منابع انسانی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 14-1]
  • بهره‌وری منابع انسانی بررسی تأثیر مدیریت کوانتومی بر بهره‌وری منابع انسانی با میانجی‌گری همدلی سازمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 40-53]
  • بهره‌وری نیروی انسانی نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی اشتیاق شغلی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 111-123]
  • بهزیستی ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 53-41]
  • بهزیستی روان‌شناختی نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
  • بهسازی منابع انسانی شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 68-54]
  • بینش معلمان آموزش کارآفرینانه تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 69-94]

پ

  • پارادایم اسلامی طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 146-160]
  • پاسخگویی به نیازهای محیطی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • پدیدارشناسی ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 29-17]
  • پژوهش تاریخی واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 149-133]
  • پژوهشگری طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 132-114]

ت

  • تاب‌آوری نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
  • تتکنیک دلفی شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدل مدیریت استعداد آموزگاران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-117]
  • تجاری سازی تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 98-85]
  • تحقیق تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 98-85]
  • تحقیق آمیخته بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 169-193]
  • تحلیل کیفی داده بنیاد ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-151]
  • تحلیل مضامین طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 49-68]
  • تحلیل مضمون طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 146-160]
  • تسهیم دانش ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-151]
  • تصمیم گیری شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-87]
  • تصویر برند آموزشی پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 136-122]
  • تعامل طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 69-58]
  • تعامل استاد و دانشجو طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 69-58]
  • تعهد اخلاقی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 169-186]
  • تعهد سازمانی بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 19-34]
  • تقویت سرمایه انسانی مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 34-19]
  • توانایی‌های شخصیتی طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 40-28]
  • توانایی هوشی و فکری طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 40-28]
  • توانمندسازی مروری نظام‌مند بر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 15-1]
  • توانمندسازی شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 16-1]
  • توانمندسازی مدیران ارائه مدلی برای توانمندسازی مدیران دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 151-137]
  • توجه انتخابی اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 111-129]
  • توسعه منابع انسانی واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 149-133]

ج

  • جامعه‌پذیری سازمانی رابطه جامعه پذیری سازمانی با نگهداشت استعدادهاونقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 124-140]
  • جهت گیری اخلاقی رابطه جهت گیری اخلاقی و معنویت با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 180-167]
  • جهت ‌گیری هدف نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 187-202]

چ

  • چابکی سازمانی رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 191-204]
  • چندفرهنگی شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 166-150]

ح

  • حذف اتلاف ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-110]
  • حس همدلی بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 169-186]
  • حکمرانی شبکه‌ای ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 29-17]
  • حمایت همکاران بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 19-34]

خ

  • خانوار ارائه یک مدل مفهومی دینامیکی برای تبیین الگوی سبک زندگی با رویکرد مصرف (با تاکید بر مصرف آموزشی) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 85-70]
  • خدمات آموزشی پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 136-122]
  • خط‌ مشی عمومی ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 29-17]
  • خود تنظیمی تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 158-168]

د

  • دانش آموزان تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 158-168]
  • دانش آموزان شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 16-1]
  • دانش آموزان ابتدایی ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 184-167]
  • دانشجویان تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینه‌ای) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 116-104]
  • دانش زیست محیطی بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-15]
  • دانش سازمانی ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-151]
  • دانشگاه طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 54-75]
  • دانشگاه شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 194-206]
  • دانشگاه آزاد اسلامی الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 88-69]
  • دانشگاه آزاد اسلامی طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس) [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 167-152]
  • دانشگاه تهران شناسایی و بررسی شایستگی‌های موردنیاز یادگیرندگان در بستر الکترونیکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • دانشگاه کارآفرین الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 88-69]
  • دانشگاه کارآفرین شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 195-181]
  • دانشگاه نسل چهارم شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 195-181]
  • دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 195-181]
  • دانشگاههای نسل چهارم تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 16-32]
  • دانش و اطلاعات بنیادی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • دبیران طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 132-114]
  • درس کار و فناوری اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 111-129]
  • دوره ابتدایی شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 48-33]
  • دوره استقرار واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 149-133]
  • دوره ثبات واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 149-133]
  • دوره متوسطه بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 161-175]

ر

  • راهبران آموزشی- تربیتی واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • راهبرد توسعۀ منابع انسانی ارزیابی راهبردهای توسعۀ منابع انسانی در فضای معماری تغییرات [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 121-138]
  • رفتار زیست محیطی بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-15]
  • رفتار شهروندی بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 19-34]
  • رهبری شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 194-206]
  • رهبری مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 102-90]
  • رهبری آموزشی مدیر رابطه بین رهبری آموزشی مدیران و اثربخشی مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه استان اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-92]
  • رهبری تحول گرا شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 68-54]
  • رهبری فضیلت محور طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 130-145]
  • رهبری هدفمند مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 102-90]
  • روش تدریس شبیه سازی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه سازی درس فیزیک بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 108-120]
  • رویکرد آمیخته طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 54-75]
  • رویکرد اسلامی طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 146-160]
  • رویکرد چند فرهنگی شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 48-33]

ز

  • زمان انجام تکلیف اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-107]

س

  • ساختاری تفسیری مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 102-90]
  • سازمان بین‌المللی کار شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 35-52]
  • سازمان فرهنگی شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 57-45]
  • سازمان فضیلتی طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 54-75]
  • سازمان فنی و حرفه‌ای بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 169-186]
  • سازمان یادگیرنده مروری نظام‌مند بر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 15-1]
  • سایش اجتماعی مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]
  • سبک رهبری رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 191-204]
  • سبک زندگی ارائه یک مدل مفهومی دینامیکی برای تبیین الگوی سبک زندگی با رویکرد مصرف (با تاکید بر مصرف آموزشی) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 85-70]
  • سبک‏های دلبستگی نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطۀ علّی سبک‌های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 185-168]
  • سرمایه انگیزشی مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 34-19]
  • سرمایه فرهنگی طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 141-157]
  • سرمایه فکری طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • سیستان و بلوچستان عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 139-152]
  • سیستم استنتاج فازی عصبی تطبیقی (ANFIS) ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS) [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 176-190]
  • سیستم مدیریت یادگیری ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS) [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 176-190]
  • سیستم های دینامیکی ارائه یک مدل مفهومی دینامیکی برای تبیین الگوی سبک زندگی با رویکرد مصرف (با تاکید بر مصرف آموزشی) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 85-70]

ش

  • شایستگی شناسایی و بررسی شایستگی‌های موردنیاز یادگیرندگان در بستر الکترونیکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • شایستگی شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 194-206]
  • شایستگی‌های راهبردی شناسایی شایستگی‌های راهبردی مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر ارزش‌آفرینی منابع انسانی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 44-30]

ص

  • صنعت گردشگری تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینه‌ای) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 116-104]

ط

  • طراحی الگو طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 18-1]
  • طراحی مدل طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 69-58]
  • طراحی مقیاس طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 130-145]

ظ

  • ظرفیت ماموریت بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 19-34]

ع

  • عزت نفس بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 169-186]
  • عصر سنت واکاوی تاریخچۀ آموزش و توسعه منابع انسانی درایران: از عصر سنت تا دوره ثبات [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 149-133]
  • علوم تربیتی تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 98-85]
  • عملکرد واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • عملکرد تحصیلی و دانشجویان نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 187-202]
  • عملکرد سازمانی شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 68-54]
  • عوامل سازمانی - شغلی عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 139-152]
  • عوامل سوق‌دهنده مسوولیت‌پذیری اجتماعی تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 16-32]

غ

  • غیر متمرکز شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-87]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطۀ علّی سبک‌های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 185-168]
  • فرهنگ سازمانی مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]
  • فرهنگ مدرسه رابطه بین رهبری آموزشی مدیران و اثربخشی مدرسه با نقش میانجی فرهنگ مدرسه در مدارس دوره اول متوسطه استان اردبیل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-92]
  • فرهنگ یادگیری مروری نظام‌مند بر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 15-1]
  • فرهنگی و قانونی شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 35-52]
  • فساد آکادمیک بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 169-193]
  • فضای توسعه ارزیابی راهبردهای توسعۀ منابع انسانی در فضای معماری تغییرات [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 121-138]
  • فضیلت طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 54-75]
  • فیزیک اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه سازی درس فیزیک بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 108-120]

ق

  • قصد کارآفرینی اجتماعی تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینه‌ای) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 116-104]

ک

  • کارآفرینی الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 88-69]
  • کارآفرینی شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 195-181]
  • کارآمدی جمعی مطالعه اعتماد جمعی و کارآمدی جمعی در ارتباط با اثربخشی مدرسه از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-89]
  • کارامدی جمعی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • کار تیمی ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 53-41]
  • کارکنان اداره آموزش و پرورش رابطه جهت گیری اخلاقی و معنویت با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 180-167]
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 57-45]
  • کتابهای درسی دوره متوسطه تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 69-94]
  • کلاس‌های چندپایة روستایی واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • کیفیت طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 18-1]
  • کیفیت زندگی عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 139-152]

گ

  • گروه کانونی طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 54-75]

م

  • متوسطه اول اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 111-129]
  • متوسطه دوم شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 166-150]
  • متوسطه دوم اعتباربخشی الگوی تدوین شده برنامه درسی مدیریت اقتصاد خانواده [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 121-104]
  • مدارس شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 16-1]
  • مدارس مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 102-90]
  • مدارس ابتدایی طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 18-1]
  • مدارس یاد‌دهنده اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 53-72]
  • مدارس یادگیرنده اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 53-72]
  • مدرسه نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]
  • مدرسه طبیعت بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-15]
  • مدل شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدل مدیریت استعداد آموزگاران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-117]
  • مدل اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 53-72]
  • مدل ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 89-62]
  • مدل ارائه مدلی برای توانمندسازی مدیران دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 151-137]
  • مدل اثربخشی طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 40-28]
  • مدل کیفی طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • مدل معادلات ساختاری نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطۀ علّی سبک‌های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 185-168]
  • مدیران شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-87]
  • مدیران آموزش و پرورش شناسایی شایستگی‌های راهبردی مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر ارزش‌آفرینی منابع انسانی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 44-30]
  • مدیریت شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 194-206]
  • مدیریت آموزشگاهی طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 18-1]
  • مدیریت اجرای ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 184-167]
  • مدیریت استعداد شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدل مدیریت استعداد آموزگاران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-117]
  • مدیریت استعداد طراحی مدل بهینه مولفه های مدیریت و توسعه استعداد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 150-132]
  • مدیریت جانشین‌پروری شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 57-45]
  • مدیریت دانش تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی بهره‌وری منابع انسانی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 14-1]
  • مدیریت کلاس درس اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 93-107]
  • مدیریت کوانتومی بررسی تأثیر مدیریت کوانتومی بر بهره‌وری منابع انسانی با میانجی‌گری همدلی سازمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 40-53]
  • مدیریت کوانتومی نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی اشتیاق شغلی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 111-123]
  • مدیریت ناب ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-110]
  • مربی‌گری خیرخواهانه مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 34-19]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 16-32]
  • مشارکت دانشجویان پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 136-122]
  • مصرف ارائه یک مدل مفهومی دینامیکی برای تبیین الگوی سبک زندگی با رویکرد مصرف (با تاکید بر مصرف آموزشی) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 85-70]
  • مطالعات اجتماعی شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 48-33]
  • مطالعه موردی چندگانه ابزاری طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 146-160]
  • معلمان عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 139-152]
  • معلمان ابتدایی مطالعه اعتماد جمعی و کارآمدی جمعی در ارتباط با اثربخشی مدرسه از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 103-89]
  • معلمان راهنما واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • معنویت رابطه جهت گیری اخلاقی و معنویت با انگیزش پیشرفت در کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 180-167]
  • معنویت‌گرایی ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویت‌گرایی در آموزش‌و‌پرورش [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 113-99]
  • مهارتهای زندگی ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 184-167]
  • مهارت‌های مدیریتی طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 40-28]
  • مهارت های مدیریتی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • مولفه های مدیریت و توسعه استعداد طراحی مدل بهینه مولفه های مدیریت و توسعه استعداد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 150-132]

ن

  • نظارت و راهنمایی آموزشی واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • نظام آموزش عالی بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 169-193]
  • نظام آموزشی کشور طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 141-157]
  • نظام مراقبت اجتماعی شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 16-1]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 12، شماره 5، 1400، صفحه 69-58]
  • نظریه زمینه‌ای تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینه‌ای) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 116-104]
  • نگرش زیست محیطی بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-15]
  • نگرش شغلی روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 49-35]
  • نگهداشت استعداد رابطه جامعه پذیری سازمانی با نگهداشت استعدادهاونقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 124-140]
  • نهادینه کردن ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 53-41]
  • نوجوانان تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 158-168]

و

  • واژه‌های کلیدی: ارزیابی عملکرد مدرسین ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS) [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 176-190]
  • واژه های کلیدی: بلوغ قابلیت منابع انسانی طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس) [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 167-152]
  • واکاوی واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 88-110]
  • ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 34-19]
  • ورزش و جوانان فارس ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 89-62]
  • ویژگی‌های فردی شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 35-52]

ه

  • هدف گذاری تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 158-168]
  • هم‌آفرینی ارزش پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 136-122]
  • همدلی سازمانی بررسی تأثیر مدیریت کوانتومی بر بهره‌وری منابع انسانی با میانجی‌گری همدلی سازمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 40-53]
  • هویت دانشگاهی پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [دوره 12، شماره 6، 1400، صفحه 136-122]
  • هویت ملی طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 141-157]

ی

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی و بررسی شایستگی‌های موردنیاز یادگیرندگان در بستر الکترونیکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • یادگیری خودراهبر اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه سازی درس فیزیک بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 108-120]
  • یادگیری خودراهبر اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 111-129]
  • یادگیری سازمانی شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 68-54]
  • یادگیری سازمانی طراحی مدل کیفی سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]