آزار و پرخاشگری در محیط کارارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 69-90]
آزمون های بین المللی تیمز و پرلزبررسی نقش تغییرات محتوایی برنامه درسی بر عملکرد دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در آزمون های بین المللی تیمز شهر شیراز [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 127-146]
آموزشاثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 147-170]
آموزش اثربخشیطراحی نظام جامع آموزش اثربخش کارکنان مبتنی بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-44]
آموزش عالینقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-24]
آموزشکده های سماشناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 105-126]
آموزش و پرورشاعتباریابی مدل نظارت آموزشی برای آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 345-364]
ابزار اندازه گیریاستخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 25-44]
اثربخشی برنامه درسیطراحی و هنجاریابی پرسشنامه سنجش اثربخشی برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-106]
اثربخشی سازمانیارائه الگوی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثربخشی سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان گلستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 181-198]
اثربخشی سازمانی ادراک شدهمطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 241-274]
اداره کل آموزش و پرورش فارسبررسی مدل پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اداره کل آموزش و پرورش فارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 165-180]
ادراک از جو سازمانیرابطه ی هوش معنوی و ادارک از جو سازمانی با سرمایه فکری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 129-150]
ادراک بی عدالتیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
ارتقا کیفیت آموزشمدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 221-246]
ارتقای کیفیتشناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 105-126]
ارزشیابیارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 47-76]
ارزیابی عملکردطراحی یک مدل تحیل پوششی دادههای غیرمحدب (FDH) برای ارزیابی عملکرد دبیرستانهای شهرستان رستم [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 147-174]
ارزیابی مدارسطراحی یک مدل تحیل پوششی دادههای غیرمحدب (FDH) برای ارزیابی عملکرد دبیرستانهای شهرستان رستم [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 147-174]
اساتیدبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه با میانجیگری محبوبیت اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه لرستان) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 91-108]
استاندارد آموزشیطراحی نظام جامع آموزش اثربخش کارکنان مبتنی بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-44]
استخدام و جایابیادراک دانشجو معلمان از فرصتهای شغلی برابر (مطالعهی موردی: دانشگاه فرهنگیان سنندج). [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 51-76]
استعداد مدیریتیتدوین و اعتبارسنجی شاخص های شناسایی استعدادهای مدیریتی مدیران آموزش و پرورش استثنایی قم [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 199-222]
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطاتتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 247-262]
اشتیاق شغلیبررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 275-296]
اعتباریابیاعتباریابی مدل نظارت آموزشی برای آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 345-364]
اعتماد آموزشی ادراک شدهتعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
اعتماد سازمانیرابطه اعتماد و سکوت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 263-276]
اعتماد سازمانیالگوی ساختاری رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی با رفتار تسهیم دانش: تبیین سهم واسطه گری فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی دبیران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 291-310]
اعتماد سازمانیبررسی نقش میانجی گری اعتماد سازمانی بر رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 171-190]
اعتماد معلم به همکارانمطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 241-274]
اعضای هیئت علمیشناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 105-128]
الگوی چند محوری شفیع آبادیاثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 153-172]
اموزش از دورطراحی مدلی برای بازگشت سرمایه در نظام آموزش عالی از دور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 45-68]
انسجام گروهیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
انگیزشبررسی رابطه ی ساختار سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت گاز بیدبلند [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 201-220]
انگیزش شغلیبررسی رابطه ی ساختار سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت گاز بیدبلند [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 201-220]
ب
بالندگیشناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 105-128]
بالندگی سازمانینقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-24]
برابری شغلیادراک دانشجو معلمان از فرصتهای شغلی برابر (مطالعهی موردی: دانشگاه فرهنگیان سنندج). [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 51-76]
برنامه درسیارائه الگویی بهمنظور پرورش ذهنیت فلسفی در برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 191-216]
برند آموزشیتعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
بهبود عملکرد اعضای هیئت علمیطراحی و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه کابل [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 311-348]
پ
پرسشنامه فرسودگی شغلی ماسلاچ( MBI)مطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 247-268]
پرسشنامه کارکردهای منابع انسانی(HRF )مطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 247-268]
پویایی آموزشیتعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 89-104]
پیامدهاشناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 105-128]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 147-170]
ت
تحلیل پوششی داده هاطراحی یک مدل تحیل پوششی دادههای غیرمحدب (FDH) برای ارزیابی عملکرد دبیرستانهای شهرستان رستم [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 147-174]
تحلیل حساسیتطراحی یک مدل تحیل پوششی دادههای غیرمحدب (FDH) برای ارزیابی عملکرد دبیرستانهای شهرستان رستم [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 147-174]
تعهد سازمانیالگوی ساختاری رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی با رفتار تسهیم دانش: تبیین سهم واسطه گری فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی دبیران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 291-310]
تعهد سازمانیبررسی نقش میانجی گری اعتماد سازمانی بر رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 171-190]
تعهد شغلیبررسی نقش میانجی جهت گیری هدف شغلی در ارتباط بین سلامت سازمانی مدرسه و تعهد شغلی نمونه ای از معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 223-240]
تغییرات محتوایی برنامه درسیبررسی نقش تغییرات محتوایی برنامه درسی بر عملکرد دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در آزمون های بین المللی تیمز شهر شیراز [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 127-146]
تکنیک تحلیل تمتدوین و اعتبارسنجی شاخص های شناسایی استعدادهای مدیریتی مدیران آموزش و پرورش استثنایی قم [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 199-222]
توانمند سازی تیمیبررسی تاثیر رهبری همنوا بر عملکرد سازمانی از طریق نقش توانمندسازی تیمی در بین مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 27-46]
توسعه منابع انسانیسنجش سرمایه های فکری به منظور توسعه منابع انسانی در شرکت های خودرو سازی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 151-164]
توسعه منابع انسانیتوسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی. [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-22]
ج
جدیدالاستخدامشناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 105-128]
جهت گیری هدف شغلیبررسی نقش میانجی جهت گیری هدف شغلی در ارتباط بین سلامت سازمانی مدرسه و تعهد شغلی نمونه ای از معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 223-240]
جو خدمت مدیریت مشتریانارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 127-152]
ح
حمایت سازمانی ادراک شدهبررسی نقش میانجی گری اعتماد سازمانی بر رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 171-190]
خ
خدمت محوریارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 127-152]
خرد سازمانیتأثیر خرد سازمانی بر خلاقیت با توجه به نقش میانجی فرهنگسازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 283-310]
خشنودی شغلیاثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 153-172]
خلاقیتتأثیر خرد سازمانی بر خلاقیت با توجه به نقش میانجی فرهنگسازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 283-310]
خلاقیت کارکنانارائه الگویی برای خلاقیت بر اساس فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 311-340]
د
دادههای تابلوییطراحی مدلی برای بازگشت سرمایه در نظام آموزش عالی از دور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 45-68]
دانشتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 247-262]
دانشجویانبررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاه ها (مطالعه موردی: کارکنان آموزشکده ها ودانشکده های فنی وحرفه ای شهر تهران) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 191-206]
دانشگاهبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه با میانجیگری محبوبیت اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه لرستان) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 91-108]
دانشگاه شیرازارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 47-76]
دانشگاه علوم پزشکیارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 225-246]
دانشگاه فرهنگیانارائه مدل سازمان یاددهنده برای دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 249-262]
درگیری شغلیبررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 275-296]
دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکیطراحی و هنجاریابی پرسشنامه سنجش اثربخشی برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-106]
دورههای تحصیلات تکمیلیارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 47-76]
راهبردهای فراشناختاثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 147-170]
رشد حرفهای مستمربررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 269-290]
رشد حرفهای همکارانهبررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 269-290]
رضایت شغلیرابطه اعتماد و سکوت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 263-276]
رفتار تسهیم دانشالگوی ساختاری رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی با رفتار تسهیم دانش: تبیین سهم واسطه گری فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی دبیران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 291-310]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاه ها (مطالعه موردی: کارکنان آموزشکده ها ودانشکده های فنی وحرفه ای شهر تهران) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 191-206]
رهبری تحولآفرینبررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 275-296]
رهبری تحولگرابررسی ارتباط کار آمدی مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش با رهبری تحول گرا از دیدگاه هنر آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 297-320]
رهبری خدمتارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 127-152]
رهبری همنوابررسی تاثیر رهبری همنوا بر عملکرد سازمانی از طریق نقش توانمندسازی تیمی در بین مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 27-46]
روش آمیختهاستخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 25-44]
روش دلفینقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-24]
رویکرد کیفیتدوین و اعتبارسنجی شاخص های شناسایی استعدادهای مدیریتی مدیران آموزش و پرورش استثنایی قم [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 199-222]
ساختار سازمانیبررسی رابطه ی ساختار سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت گاز بیدبلند [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 201-220]
سازگاری شغلیرابطه عزت نفس با عملکرد سازمانی وسازگاری شغلی مدیران [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 207-224]
سازمانبررسی رابطه ی ساختار سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت گاز بیدبلند [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 201-220]
سازمان یاددهندهارائه مدل سازمان یاددهنده برای دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 249-262]
سرایت اجتماعیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
سرزندگیبررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 77-90]
سرمایه اجتماعیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه با میانجیگری محبوبیت اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه لرستان) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 91-108]
سرمایه انسانیسنجش سرمایه های فکری به منظور توسعه منابع انسانی در شرکت های خودرو سازی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 151-164]
سرمایه روانشناختیبررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 77-90]
سرمایه ساختاریسنجش سرمایه های فکری به منظور توسعه منابع انسانی در شرکت های خودرو سازی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 151-164]
سرمایه فکریارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 225-246]
سرمایه فکریرابطه ی هوش معنوی و ادارک از جو سازمانی با سرمایه فکری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 129-150]
سرمایه مشتریسنجش سرمایه های فکری به منظور توسعه منابع انسانی در شرکت های خودرو سازی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 151-164]
سطوح بلوغ قابلیت های منابع انسانیمدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 221-246]
سکوت سازمانیرابطه اعتماد و سکوت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 263-276]
سلامت سازمانیالگوی ساختاری رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی با رفتار تسهیم دانش: تبیین سهم واسطه گری فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی دبیران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 291-310]
سلامت سازمانی مدرسهبررسی نقش میانجی جهت گیری هدف شغلی در ارتباط بین سلامت سازمانی مدرسه و تعهد شغلی نمونه ای از معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 223-240]
سواد زیست محیطیتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 247-262]
ش
شاخصهای کیفی در آموزشتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کیفیت آموزش عالی ایران : ارائه مدل مفهومی تحلیلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 175-200]
عدالت سازمانیارائه الگویی برای خلاقیت بر اساس فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 311-340]
عزت نفس سازمانیرابطه عزت نفس با عملکرد سازمانی وسازگاری شغلی مدیران [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 207-224]
عملکرد تحصیلیبررسی نقش تغییرات محتوایی برنامه درسی بر عملکرد دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در آزمون های بین المللی تیمز شهر شیراز [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 127-146]
عملکرد سازمانیرابطه عزت نفس با عملکرد سازمانی وسازگاری شغلی مدیران [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 207-224]
عملکرد سازمانیبررسی تاثیر رهبری همنوا بر عملکرد سازمانی از طریق نقش توانمندسازی تیمی در بین مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 27-46]
عملکرد سازمانیاثر میانجی یادگیری سازمانی بر رابطه بین مهندسی مجدد و عملکرد سازمانی (مورد: کارکنان دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 263-282]
عملکرد مدیران آموزشیطراحی و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه کابل [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 311-348]
عوامل سازمانیارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 225-246]
عوامل سازمانیتوسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی. [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-22]
عوامل فردیارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 225-246]
عوامل محیطیارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 225-246]
عوامل محیطیارائه مدل سازمان یاددهنده برای دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 249-262]
ف
فرآیند اطلاعات اجتماعیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
فرآیند مدیریت دانشتوسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی. [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-22]
فراتحلیلفراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 277-290]
فرسودگی شغلیفراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 277-290]
فرسودگی شغلیمطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 247-268]
فرهنگسازمانیتأثیر خرد سازمانی بر خلاقیت با توجه به نقش میانجی فرهنگسازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 283-310]
فرهنگ سازمانیالگوی ساختاری رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی با رفتار تسهیم دانش: تبیین سهم واسطه گری فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی دبیران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 291-310]
فرهنگ سازمانیارائه الگویی برای خلاقیت بر اساس فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 311-340]
فنآوری اطلاعات و ارتباطاتتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کیفیت آموزش عالی ایران : ارائه مدل مفهومی تحلیلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 175-200]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتارائه الگوی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثربخشی سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان گلستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 181-198]
ق
قلدری سازمانیارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 69-90]
قوانین تنبیهی غیررسمیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
ک
کارآمدیبررسی ارتباط کار آمدی مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش با رهبری تحول گرا از دیدگاه هنر آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 297-320]
کارکنانبررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاه ها (مطالعه موردی: کارکنان آموزشکده ها ودانشکده های فنی وحرفه ای شهر تهران) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 191-206]
کارکنانبررسی مدل پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اداره کل آموزش و پرورش فارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 165-180]
کارکنانبررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 275-296]
کارکناناثر میانجی یادگیری سازمانی بر رابطه بین مهندسی مجدد و عملکرد سازمانی (مورد: کارکنان دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 263-282]
کارکنان دانشگاه آزاد اسلامیتوسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی. [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-22]
کژ رفتار فردی و سازمانیسرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 45-72]
کلید واژه ها: مدیریت عملکردطراحی و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه کابل [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 311-348]
کیفیتشناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 105-126]
کیفیّتارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 47-76]
کیفیت آموزشتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کیفیت آموزش عالی ایران : ارائه مدل مفهومی تحلیلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 175-200]
کیفیت آموزشیشناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 105-126]
کیفیت ارائه خدماتبررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاه ها (مطالعه موردی: کارکنان آموزشکده ها ودانشکده های فنی وحرفه ای شهر تهران) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 191-206]
کیفیت خدمتارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 127-152]
کیفیت زندگی کاریبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه با میانجیگری محبوبیت اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه لرستان) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 91-108]
گ
گروههای آموزشیبررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 269-290]
گشودگی جوّ مدرسهمطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 241-274]
م
مؤلفههای بالندگینقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-24]
محبوبیت اجتماعیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه با میانجیگری محبوبیت اجتماعی (مطالعه موردی: دانشگاه لرستان) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 91-108]
محیط آموزشیارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 69-90]
محیط های یادگیریمطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 247-268]
مدارس سنتیمقایسه مهارتهای اجتماعی و یادگیری خود راهبر دانشآموزان مدارس هوشمند و سنّتی دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 73-88]
مدارس هوشمندمقایسه مهارتهای اجتماعی و یادگیری خود راهبر دانشآموزان مدارس هوشمند و سنّتی دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 73-88]
مدلاعتباریابی مدل نظارت آموزشی برای آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 345-364]
مدل FDHطراحی یک مدل تحیل پوششی دادههای غیرمحدب (FDH) برای ارزیابی عملکرد دبیرستانهای شهرستان رستم [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 147-174]
مدل پذیرش فناوریبررسی مدل پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اداره کل آموزش و پرورش فارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 165-180]
مدیرانطراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 321-344]
مدیران آموزشیاستخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 25-44]
مدیران آموزشیطراحی و هنجاریابی پرسشنامه سنجش اثربخشی برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-106]
مدیران مدرسهمطالعه رابطه بین کارکرد های مدیریت منابع انسانی در محیط های یادگیری با فرسودگی شغلی در بین مدیران دبیرستان: مطالعه موردی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 247-268]
مدیران هنرستان ازنا و الیگودرزرابطه عزت نفس با عملکرد سازمانی وسازگاری شغلی مدیران [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 207-224]
مدیریت استعدادرابطه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با مدیریت استعداد و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 107-126]
مدیریت ریسکمدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 221-246]
مدیریت منابع انسانی الکترونیکارائه الگوی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثربخشی سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان گلستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 181-198]
مدیریت منابع انسانی الکترونیکیرابطه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با مدیریت استعداد و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 107-126]
مدیریت هنرستانهابررسی ارتباط کار آمدی مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش با رهبری تحول گرا از دیدگاه هنر آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 297-320]
مراکز پیش دبستانطراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 321-344]
معلمبررسی نقش میانجی جهت گیری هدف شغلی در ارتباط بین سلامت سازمانی مدرسه و تعهد شغلی نمونه ای از معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 223-240]
معلمانبررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 269-290]
معلمانبررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 77-90]
منتورینگشناسایی پیامدهای بکارگیری منتورینگ در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام: با رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 105-128]
مهارتهای اجتماعیمقایسه مهارتهای اجتماعی و یادگیری خود راهبر دانشآموزان مدارس هوشمند و سنّتی دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 73-88]
مهارت های نرماستخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 25-44]
مهندسی مجدداثر میانجی یادگیری سازمانی بر رابطه بین مهندسی مجدد و عملکرد سازمانی (مورد: کارکنان دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 263-282]
موبینگارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 69-90]
ن
نرخ بازگشت سرمایهطراحی مدلی برای بازگشت سرمایه در نظام آموزش عالی از دور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 45-68]
نظارت آموزشیاعتباریابی مدل نظارت آموزشی برای آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 345-364]
نظریه داده بنیادطراحی و اعتبار یابی مدل ارزشیابی عملکرد وظیفه مدار مدیرگروه آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 291-328]
نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتزاثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 153-172]
نقشه راه بالندهسازینقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-24]
نگرشتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 247-262]
نگرش معلمانادراک دانشجو معلمان از فرصتهای شغلی برابر (مطالعهی موردی: دانشگاه فرهنگیان سنندج). [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 51-76]
نوآوری سازمانیرابطه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با مدیریت استعداد و نوآوری سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 107-126]
و
واژگان کلیدی: آموزش کارکنانطراحی نظام جامع آموزش اثربخش کارکنان مبتنی بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-44]
واژههای کلیدی: آموزش عالیتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کیفیت آموزش عالی ایران : ارائه مدل مفهومی تحلیلی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 175-200]
واژههای کلیدی: رفتار شهروندی سازمانیمطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 241-274]
ویژگیهای شخصیتیبررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 77-90]
هنجاریابیطراحی و هنجاریابی پرسشنامه سنجش اثربخشی برنامه درسی دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی مدیران آموزشی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-106]
هنر آموزانبررسی ارتباط کار آمدی مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش با رهبری تحول گرا از دیدگاه هنر آموزان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 297-320]
هوش معنویرابطه ی هوش معنوی و ادارک از جو سازمانی با سرمایه فکری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 129-150]
هوش هیجانیفراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 277-290]
ی
یاددهی و یادگیریارائه مدل سازمان یاددهنده برای دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 249-262]
یادگیری خدمتارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 127-152]
یادگیری خود راهبرمقایسه مهارتهای اجتماعی و یادگیری خود راهبر دانشآموزان مدارس هوشمند و سنّتی دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 73-88]
یادگیری خود راهبراثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 147-170]
یادگیری سازمانیاثر میانجی یادگیری سازمانی بر رابطه بین مهندسی مجدد و عملکرد سازمانی (مورد: کارکنان دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 263-282]
ین المللی کردن "بررسی بین المللی سازی نظام آموزش عالی در کشورهای آمریکا،کاناداواسترالیا وارایه الگوی مناسب در ایران [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد