آمادگی الکترونیک سازمانیتأثیر بلوغ سازمانی بر آمادگی الکترونیک سازمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 55-84]
آموزش جهانیطراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 239-270]
آموزش صلحتأثیر آموزش صلح بر مسئولیتپذیری دانشآموزان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 65-82]
آموزش صلحطراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 239-270]
آموزش ضمنخدمتنیازسنجی دورههای آموزش ضمنخدمت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 283-296]
آموزش عالیتبیین شرایط زمینهای در راستای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 323-344]
آموزش عالیشناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 129-156]
آموزش عالیتحلیل عاملی تأیید ی مدل رهبری معنوی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-42]
آموزش عالیطراحی الگوی روشهای تدریس مبتنی بر توسعه آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 157-174]
آموزش علومتاثیر تدریس علومتجربی بر یادگیری فراشناختی با الگوی مدیریت آموزش [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 89-116]
آموزشهای فنیوحرفهایبررسی میزان انطباق آموزشهای فنی و حرفهای با نیازهای آموزشی بخش صنایع در شهرستان خرمشهر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 131-150]
آموزش و پرورشارائه مدل فرهنگ مشتریمداری مبتنی بر آموزههای اسلام در آموزش و پرورش کشور [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 31-54]
آموزش و یادگیریبازنماییهای چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 29-54]
آموزههای اسلامارائه مدل فرهنگ مشتریمداری مبتنی بر آموزههای اسلام در آموزش و پرورش کشور [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 31-54]
آیندهپژوهیطراحی الگوی روشهای تدریس مبتنی بر توسعه آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 157-174]
آینده نگاریارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه کارآفرین مبتنی بر تکنیکهای آینده نگاری و تولید علم در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-18]
ا
ابزار ارزیابیطراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامههای درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 151-178]
ابعاد کیفیت خدماتمطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 301-320]
اثرات آموزشی و پرورشیتاثیر تدریس علومتجربی بر یادگیری فراشناختی با الگوی مدیریت آموزش [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 89-116]
اثربخشیرابطه هوش و اعتماد سازمانی با اثربخشی و سلامت روان در مدیران مدارس [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 145-164]
اثربخشی عملکردبررسی شاخصهای بهسازی منابع انسانی و تأثیر آن بر اثربخشی عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 245-262]
احساس اثربخشی معلممقایسهی مهارتهای ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 307-322]
اخلاقحرفهایتعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفهای ازدیدگاه معلمان استان قم [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-186]
اخلاق حرفهایتبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 231-262]
ارزششناسیتحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 83-106]
ارزشیابی پیشرفت تحصیلیطراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 321-338]
استان فارسبررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبتگرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاههایآزاد اسلامی استان فارس [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 43-64]
استان مازندرانشناسایی ابعاد مدیریت هوش فرهنگی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 197-226]
استعدادواکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-28]
اسناد بالادستیطراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامههای درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 151-178]
اشتیاق به کاربررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبتگرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاههایآزاد اسلامی استان فارس [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 43-64]
اصولبررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
اعتبار بخشیطراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامههای درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 151-178]
اعتباریابی کیفیاعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-30]
اعتماد سازمانیرابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 209-234]
اعتماد سازمانیرابطه هوش و اعتماد سازمانی با اثربخشی و سلامت روان در مدیران مدارس [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 145-164]
الزامات رقابتیابعاد و مؤلفههای اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 101-126]
الزامات ساختاریابعاد و مؤلفههای اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 101-126]
الزامات کیفیتمطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 301-320]
الگوی تدریسبررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
الگوی جیگساوبررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
الگوی مدیریت آموزشتاثیر تدریس علومتجربی بر یادگیری فراشناختی با الگوی مدیریت آموزش [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 89-116]
الگوی مدیریت آموزشبررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
امنیت شغلینقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 85-104]
انتقال یافتههاانتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 293-308]
انگیزشرابطه رضایتشغلی با انگیزش کارکنان با مدل دوعاملی هرزبرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 263-282]
انگیزش شغلیبررسی رابطه صلاحیتهای حرفه ای و انگیزش شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 239-256]
انگیزش شغلیرابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 287-304]
اهداف پیشرفتالگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 211-238]
ایزو15-100شناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 283-300]
ب
بازنمایی چندگانهبازنماییهای چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 29-54]
باورهای معرفت شناختیالگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 211-238]
برنامه درسیطراحی الگوی روشهای تدریس مبتنی بر توسعه آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 157-174]
برنامه درسی مشارکتیبررسی رابطه صلاحیتهای حرفه ای و انگیزش شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 239-256]
برنامهریزی درسیچالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 161-194]
بلوغ سازمانیتأثیر بلوغ سازمانی بر آمادگی الکترونیک سازمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 55-84]
بهرهوریبررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 143-160]
بهسازی منابعانسانیبررسی شاخصهای بهسازی منابع انسانی و تأثیر آن بر اثربخشی عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 245-262]
پ
پدیدار شناختیطراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 321-338]
ت
تجارب زیستهطراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 321-338]
تحقیقات کشاورزیانتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 293-308]
تنیدگیشغلیبررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-25]
توانمندسازینقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 85-104]
توانمندسازیبررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد و رابطۀ آن با رضایت شغلی و توانمندسازی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 227-238]
توسعه ظرفیتکاوش عوامل نهادی و سازمانی اثرگذار در توسعه ظرفیت دانشگاههای دولتی کشور [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 209-230]
تولید علمارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه کارآفرین مبتنی بر تکنیکهای آینده نگاری و تولید علم در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-18]
خشنودسازی مشتریانارائه مدل فرهنگ مشتریمداری مبتنی بر آموزههای اسلام در آموزش و پرورش کشور [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 31-54]
خلاقیترابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 287-304]
خلق دانشانتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 293-308]
خودکارآمدی تحصیلیالگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 211-238]
خوشبینی تحصیلیپیشبینی سبک مدیریت کلاسی معلمان زن بر اساس ذهنآگاهی و خوشبینی تحصیلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 127-144]
د
دانشجویان دانشگاه پیام نورالگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 211-238]
دانشگاهشناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 129-156]
دانشگاهمقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
دانشگاه آزادبررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبتگرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاههایآزاد اسلامی استان فارس [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 43-64]
دانشگاه آزادشناسایی ابعاد مدیریت هوش فرهنگی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 197-226]
دانشگاه آزاد اسلامیبررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد و رابطۀ آن با رضایت شغلی و توانمندسازی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 227-238]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجانارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 263-282]
دانشگاه دولتیکاوش عوامل نهادی و سازمانی اثرگذار در توسعه ظرفیت دانشگاههای دولتی کشور [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 209-230]
دانشگاهیمقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
دبیرانرابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 287-304]
دوره ابتداییتحلیل روشهای تدریس هنر به منظور ارائه الگوی مطلوب در دوره ابتدایی ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-100]
دوره ابتداییطراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 239-270]
ذ
ذهنآگاهیپیشبینی سبک مدیریت کلاسی معلمان زن بر اساس ذهنآگاهی و خوشبینی تحصیلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 127-144]
ر
راهبردهای رهبری مثبتگرابررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبتگرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاههایآزاد اسلامی استان فارس [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 43-64]
راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیالگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 211-238]
رسالتمقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
رضایت شغلیرابطه رضایتشغلی با انگیزش کارکنان با مدل دوعاملی هرزبرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 263-282]
رضایت شغلیارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 263-282]
رضایت شغلیبررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد و رابطۀ آن با رضایت شغلی و توانمندسازی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 227-238]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی نقش فضیلتسازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: یافتههای یک پژوهش کمی در مدارس متوسطه شهر کرج [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 195-208]
رفتار شهروندی سازمانیارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 263-282]
رفتارشهروندی سازمانیتاثیر عدالت سازمانی و فرهنگ سازمانی در بروز رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 55-78]
رهبری تحول آفرینرابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]
رهبری فناوری اطلاعاتشناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 129-156]
رهبری معنویتحلیل عاملی تأیید ی مدل رهبری معنوی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-42]
روایی محتواشناسایی شاخصهای موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 187-210]
روش تدریسطراحی الگوی روشهای تدریس مبتنی بر توسعه آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 157-174]
روشهای تدریس هنرتحلیل روشهای تدریس هنر به منظور ارائه الگوی مطلوب در دوره ابتدایی ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-100]
ز
زبان انگلیسیچالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 161-194]
زبان دومچالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 161-194]
س
ساختار سازمانیبررسی ساختار سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد و رابطۀ آن با رضایت شغلی و توانمندسازی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 227-238]
ساختارسازمانیتعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفهای ازدیدگاه معلمان استان قم [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-186]
سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیانشناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 283-300]
سبک مدیریت کلاسیپیشبینی سبک مدیریت کلاسی معلمان زن بر اساس ذهنآگاهی و خوشبینی تحصیلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 127-144]
ستادمقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
سلامت روانرابطه هوش و اعتماد سازمانی با اثربخشی و سلامت روان در مدیران مدارس [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 145-164]
سلامتسازمانیبررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-25]
سلامتسازمانیتبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 231-262]
سلامت سازمانیاعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-30]
سیر تحول کیفیتمطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 301-320]
سیستم مدیریت یادگیریشناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 283-300]
ش
شاخه تحصیلی (کار-دانشبررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-126]
شایستگیواکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-28]
شرایط زمینهایتبیین شرایط زمینهای در راستای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 323-344]
ص
صلاحیتهای حرفهایبررسی رابطه صلاحیتهای حرفه ای و انگیزش شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 239-256]
صنایعبررسی میزان انطباق آموزشهای فنی و حرفهای با نیازهای آموزشی بخش صنایع در شهرستان خرمشهر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 131-150]
ط
طبقهبندی برادشاونیازسنجی دورههای آموزش ضمنخدمت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 283-296]
طراحیطراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامههای درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 151-178]
طراحی الگوطراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 321-338]
طراحی الگوتحلیل روشهای تدریس هنر به منظور ارائه الگوی مطلوب در دوره ابتدایی ایران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-100]
طراحی برنامه درسیطراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 239-270]
ع
عدالت سازمانیارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 263-282]
عدالت سازمانیتاثیر عدالت سازمانی و فرهنگ سازمانی در بروز رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 55-78]
عملکرد آموزشیبررسی میزان انطباق آموزشهای فنی و حرفهای با نیازهای آموزشی بخش صنایع در شهرستان خرمشهر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 131-150]
عملکرد سازمانیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش و رابطه آن با مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-142]
عوامل چالشزاچالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 161-194]
عوامل سازمانیکاوش عوامل نهادی و سازمانی اثرگذار در توسعه ظرفیت دانشگاههای دولتی کشور [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 209-230]
عوامل سازمانیبررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 143-160]
عوامل شغلیبررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 143-160]
عواملفردیتعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفهای ازدیدگاه معلمان استان قم [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-186]
عوامل فردیبررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 143-160]
عوامل نهادیکاوش عوامل نهادی و سازمانی اثرگذار در توسعه ظرفیت دانشگاههای دولتی کشور [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 209-230]
غ
غربالگری فازیشناسایی شاخصهای موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 187-210]
ف
فرسودگیشغلیمدل پیشبینی فرسودگیشغلی براساس عدالت و تعهدسازمانی، میل به تغییر، تعارض و ابهام نقش [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 53-70]
فرسودگی شغلیرابطه ادراک از فرهنگ سازمانی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 257-274]
فرهنگ بازاریرابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]
فرهنگ برنامهریزی درسیتبیین شرایط زمینهای در راستای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 323-344]
فرهنگ سازمانیتاثیر عدالت سازمانی و فرهنگ سازمانی در بروز رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 55-78]
فرهنگ سازمانیرابطه ادراک از فرهنگ سازمانی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 257-274]
فرهنگسازمانی و تعهدسازمانیتحلیل ساختاری مولفههای مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریهپردازی تطبیقی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 27-50]
فرهنگ سلسله مراتبیرابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]
فرهنگ طایفهایرابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]
فرهنگ مشتریمداریارائه مدل فرهنگ مشتریمداری مبتنی بر آموزههای اسلام در آموزش و پرورش کشور [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 31-54]
فرهنگ ویژه سالاریرابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]
فرهنگی – اجتماعیتعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفهای ازدیدگاه معلمان استان قم [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-186]
فضیلتسازمانیبررسی نقش فضیلتسازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: یافتههای یک پژوهش کمی در مدارس متوسطه شهر کرج [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 195-208]
فلسفهی تعلیم و تربیتبررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
فناوری اطلاعاترابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 287-304]
فناوری های آموزش از دورانتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 293-308]
فنی و حرفه ای و نظری)بررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-126]
کارآفرینیارائه مدلی برای ایجاد دانشگاه کارآفرین مبتنی بر تکنیکهای آینده نگاری و تولید علم در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-18]
کارکناننیازسنجی دورههای آموزش ضمنخدمت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 283-296]
کارکنانرابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 209-234]
کارکنانبررسی شاخصهای بهسازی منابع انسانی و تأثیر آن بر اثربخشی عملکرد کارکنان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 245-262]
کیفیّت خدمات آموزش عالیابعاد و مؤلفههای اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 101-126]
کیفیت خدمات آموزشیشناسایی شاخصهای موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 187-210]
م
محیطیمقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
مدارس ابتداییبررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-25]
مدارس ابتداییتبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 231-262]
مدارس کم توان ذهنیمقایسهی مهارتهای ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 307-322]
مدرسهرابطه هوش و اعتماد سازمانی با اثربخشی و سلامت روان در مدیران مدارس [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 145-164]
مدرسه سالماعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-30]
مدل هزربرگرابطه رضایتشغلی با انگیزش کارکنان با مدل دوعاملی هرزبرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 263-282]
مدیر مدارس غیردولتیواکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-28]
مدیریت استعدادواکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-28]
مدیریت برداشتتأثیر وزنی تاکتیکهای مدیریت برداشت بر نفوذ سازمانی و مهارتهای سیاسی(مورد مطالعه: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 275-292]
مدیریت خدمت به مشتریانارائه مدل فرهنگ مشتریمداری مبتنی بر آموزههای اسلام در آموزش و پرورش کشور [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 31-54]
مدیریت دانششناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش و رابطه آن با مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-142]
مدیریت دانشانتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 293-308]
مشتریان خارجیابعاد و مؤلفههای اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 101-126]
مشتریان داخلیابعاد و مؤلفههای اثر گذار در کیفیّت خدمات آموزش عالی از دیدگاه مشتریان داخلی و خارجی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 101-126]
مطالب چندرسانهایبازنماییهای چندگانه در آموزش و یادگیری: انعکاس تجربیات عملی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 29-54]
معرفتشناسیتحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 83-106]
معلمبررسی نقش فضیلتسازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: یافتههای یک پژوهش کمی در مدارس متوسطه شهر کرج [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 195-208]
معلمانبررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-25]
معلمان زنپیشبینی سبک مدیریت کلاسی معلمان زن بر اساس ذهنآگاهی و خوشبینی تحصیلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 127-144]
معماری سیستم فناوری یادگیریشناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 283-300]
معنویتتحلیل عاملی تأیید ی مدل رهبری معنوی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-42]
مهارت اینترنتیبررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-126]
مهارت حرفه ایبررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 105-126]
مهارت سیاسی و تکنیک اهمیت نسبیتأثیر وزنی تاکتیکهای مدیریت برداشت بر نفوذ سازمانی و مهارتهای سیاسی(مورد مطالعه: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 275-292]
مهارتهایارتباطیبررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-25]
مهارتهای ارتباطیمقایسهی مهارتهای ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 307-322]
موسسواکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-28]
نشاط اجتماعیبررسی روابط چندگانه میان راهبردهای رهبری مثبتگرا، اشتیاق شغلی و نشاط اجتماعی در دانشگاههایآزاد اسلامی استان فارس [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 43-64]
نظام آموزشی ایرانچالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 161-194]
نفوذ سازمانیتأثیر وزنی تاکتیکهای مدیریت برداشت بر نفوذ سازمانی و مهارتهای سیاسی(مورد مطالعه: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 275-292]
نگرشهای کیفیتمطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 301-320]
نیازسنجیبررسی میزان انطباق آموزشهای فنی و حرفهای با نیازهای آموزشی بخش صنایع در شهرستان خرمشهر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 131-150]
نیازسنجی آموزشینیازسنجی دورههای آموزش ضمنخدمت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 283-296]
نیازهای آموزشیبررسی میزان انطباق آموزشهای فنی و حرفهای با نیازهای آموزشی بخش صنایع در شهرستان خرمشهر [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 131-150]
ه
هزاره سوممقایسه ی میزان انطباق دانشگاههای آزاد اسلامی و دولتی استان فارس با ویژگیهای دانشگاههای هزاره سوم از دیدگاه متخصصان و صاحبنظران [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 175-196]
هستیشناسیتحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 83-106]
هوش اخلاقیرابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 209-234]
هوش سازمانیرابطه هوش و اعتماد سازمانی با اثربخشی و سلامت روان در مدیران مدارس [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 145-164]
هوش هیجانیرابطه ادراک از فرهنگ سازمانی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 257-274]
هویت سازمانینقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 85-104]
یادگیری خودراهبربررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 107-128]
یادگیری فراشناختیتاثیر تدریس علومتجربی بر یادگیری فراشناختی با الگوی مدیریت آموزش [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 89-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد